آسایشگاه سالمندان پاسداران

اگر به دنبال بهترین آسایشگاه سالمندان پاسداران هستید، مطالعه این متن به شما کمک می کند.

امروز می خواهیم در مورد یکی از دوره های زندگی که بیشتر افراد آن را تجربه می کنند صحبت کنیم. دوره میان سالی. اگر در اطراف خود شخصی دارید که  وارد سن شصت و پنج سال و یا بالاتر شده است، بدون شک شاهد تغییراتی در جسم و ذهن وی شده اید.

 با ورود افراد به سن شصت و پنج سال توانایی ذهنی و جسمی رفته رفته کم شده و این افراد برای انجام کارهای خود به کمک دیگران نیاز پیدا می کنند. برای این منظور مکان هایی با نام آسایشگاه سالمندان ساخته شده  است که در آن مجموعه ای از پزشکان، پرستاران و پرسنل متخصص دور هم آمده اند تا از سالمندان مراقبت کنند.

 به عنوان مثال در محدوده پاسداران ما آسایشگاه سالمندان گلبرگ را داریم.

دلیل برتری خانه سالمندان نسبت به پرستار در منزل چیست؟

همان گونه که گفته شد سالمندان برای انجام کارهای خود نیاز به کمک دیگران دارند و یا در طول شبانه روز به مراقبت افراد دیگر نیاز پیدا می کنند. امروزه با افزایش مشغله های کاری، فرزندان زمان کافی برای مراقبت از سالمندان خود و هم نشینی با آنان ندارند. به همین دلیل عده ای برای مراقبت از سالمند خود پرستار خصوصی می گیرند.

 بسیاری از پرستاران دارای دانش کافی جهت مراقبت از سالمند می باشند، اما عده زیادی نیز از این دانش برخوردار نیستند. سالمند به دلیل ضعف جسمی ای که دارد به شدت آسیب پذیر می باشد و درصورتی که پرستار وی آگاهی و دانش کافی در زمینه نگهداری از آن را نداشته باشد، می تواند به سالمند آسیب وارد کند.

علاوه بر این تمام امکانات رفاهی و مراقبتی از سالمند را نمی توان در محیط خانه داشت. اما آسایشگاه سالمندان محدوده پاسداران دارای تمامی امکانات اعم از حضور پزشک و پرستار و لوازم مراقبتی و بهداشتی و … را دارد و در اختیاز سالمند عزیز قرار می دهد.

 به همین منظور توصیه ما به تمام افرادی که می خواهند از سالمند خود به بهترین نحو نگهداری کنند این است که سالمند خود را به آسایشگاه های سالمندان بسپارند.  

آسایشگاه-سالمندان-پاسداران-آسایشگاه-سالمندان-گلبرگ

آسایشگاه-سالمندان-پاسداران-آسایشگاه-سالمندان-گلبرگ

ویژگی های آسایشگاه سالمندان گلبرگ

آسایشگاه سالمندان گلبرگ جزو بهترین آسایشگاه سالمندان در محدوده پاسداران می باشد. در ادامه این متن به طور مختصر در مورد شرایط و ویژگی های این آسایشگاه صحبت می کنیم.

  • آسایشگاه سالمندان گلبرگ از لحاظ بنا بسیار وسیع بوده و دارای محیطی سر سبز با آب وهوای مناسب است. همچنین پرسنل آسایشگاه سالمندان گلبرگ بسیار مهربان، دلسوز و صبور بوده و دانش کافی جهت نگهداری از سالمندان را دارند.
  • آسایشگاه سالمندان گلبرگ دارای امکانات رفاهی زیادی جهت نگهداری سالمندان عزیز می باشند. یکی از مهم ترین موارد جهت نگهداری از سالمندان توجه به مشکلات جسمی و حرکتی آنان می باشد. خانه سالمندان گلبرگ در محدوده پاسداران با داشتن پزشکان متخصص و فیزیوتراپ ها، بر توانایی های حرکتی سالمندان نظارت داشته و در صورت لزوم ورزش های فیزیوتراپی به هر سالمند می دهند.
  • در آسایشگاه سالمندان گلبرگ به صورت مرتب چکاپ های ماهانه با مواردی همچون آزمایش خون،  تست بینایی سنجی، تست شنوایی سنجی، تست های حرکتی و … انجام می شود .
  • ویژگی مهم خانه سالمندان گلبرگ که باعث شده این خانه سالمندان جزو بهترین خانه های سالمندان در محدوده پاسداران شود، برگزاری مراسمات شاد و مفرح برای سالمند می باشد. سالمندان نیز مانند دیگر افراد نیاز دارند تا مورد توجه قرار بگیرند و با یکدیگر معاشرت داشته باشند. به همین دلیل خانه سالمندان گلبرگ برای افزایش روحیه دهی به سالمندان، در طول ماه مراسمات مفرحی را برگزار می کند .
  • موردی که آسایشگاه سالمندان گلبرگ در پاسداران به صورت ویژه بر اجرای آن دقت دارد، توجه به تغذیه سالمند است . غذای سالمندان باید مخصوص سن و بیماری آن ها بوده و دارای کمترین مقدار قند و نمک و چربی و روغن باشد. همچنین وعده های غذایی برای سالمندان باید سبک و در دفعات زیاد باشد تا مشکلات گوارشی را برای سالمند به وجود نیاورد. تمامی این موارد در آسایشگاه سالمندان گلبرگ و زیر نظر دکتر تغذیه برنامه ریزی و اجرا می شود.

چگونه می توان از شرایط آسایشگاه سالمندان گلبرگ مطلع شد؟

درصورتی که تمایل دارید سالمند عزیز خود را به خانه سالمندان گلبرگ بسپارید می توانید به صورت حضوری به این خانه سالمندان در پاسداران مراجعه کنید. با مراجعه حضوری این امکان را دارید تا امکانات رفاهی و پزشکی این خانه سالمندان را از نزدیک ببینید. علاوه براین می توانید با شماره های 09128547469 و 021-77842173  تماس گرفته تا پرسنل مهربان خانه سالمندان گلبرگ پاسخ گوی سوالات شما باشند.

در این متن و متن های دیگر اطلاعات جامع و کاملی پیرامون شرایط و امکانات آسایشگاه سالمندان گلبرگ توضیح داده شده. در نتیجه افراد با مطاله این اطلاعات می توانند به دانش کافی نسبت به این آسایشگاه سالمندان در پاسداران برسند.

سخن پایانی با فرزندان سالمندان

 همان طور که گفتیم سالمندی یک دوره حساس در زندگی هر فرد است. بسیاری از سالمندان در این دوره دچار ضعف روحی شده و احساس می کنند که زندگی آنان به پایان رسیده است. فرزندان سالمندان باید جهت رفع و یا کاهش مشکلات سالمندان به آنان رسیدگی کنن و بهترین شرایط را فراهم آورند .

برای جلوگیری از این موضوع باید شرایطی را هم برای رفاه جسمی و هم افزایش روحیه سالمندان ایجاد کنیم. بهترین مکان در محدوده پاسداران برای این منظور آسایشگاه سالمندان گلبرگ می باشد.در این آسایگاه شرایط مناسبی فراهم شده تا سالمند نیز مانند دیگر افراد جامعه از زندگی خود لذت ببرد و این دوره از سن خود را نیز به زیبایی سپری کند .

دقت کنید که یک سالمند بیش از پیش نیاز به محبت و توجه دارد. یادمان باشد که از محبت کردن به سالمندان خود و هم صحبتی با آنان غافل نشویم .

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *