پذیرش خانه سالمندان

هنگامی که برای پذیرش سالمندان عزیزتان در خانه سالمندان اقدام می کنید، یکی از مواردی که باید بررسی کنید شرایط پذیرش خانه سالمندان مدنظرتان است. پذیرش آسایشگاه سالمندان و نحوه پذیرش سالمندان در هر خانه سالمندان نیز در کنار کیفیت خدمات ارائه شده و هزینه قابل پرداخت باید مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. در غیر این صورت ممکن است خانه سالمندانی را انتخاب کنید که سیاست های پذیرش سالمندان آن به نحوی تعیین شده باشد که مانع از پذیرش سالمند عزیز شما شود.

در صورتی که می خواهید در مورد سیاست های پذیرش خانه سالمندان در سطح کشور بیشتر بدانید، با ما همراه باشید. ما در این متن به نحوه پذیرش سالمندان و شرایط پذیرش آسایشگاه سالمندان در سطح کشور خواهیم پرداخت و نکاتی را در این زمینه به شما یادآوری می کنیم که می تواند برایتان مفید باشد. نکات این متن را تا انتها مطالعه کنید تا در این زمینه به شما کمک کنند.

شرایط-پذیرش-خانه-سالمندان-خانه-سالمندان-گلبرگ

شرایط-پذیرش-خانه-سالمندان-خانه-سالمندان-گلبرگ

آیا سالمندان عزیز شما شرایط خانه سالمندان تهران را دارند؟

پیش از هرچیز، ما قصد داریم برخی از رایج ترین دلایل قرار دادن والدین سالمند در خانه های سالمندان را مورد بحث قرار دهیم. برای بررسی این که آیا زمان این کار فرارسیده است یا خیر، می توانید به راهنمایی های زیر استناد کنید. بر اساس این معیارها می توانید تصمیم بگیرید که آیا سالمندان عزیز شما شرایط خانه سالمندان تهران را دارند یا خیر.

الف. سالمندان عزیزتان قادر به مراقبت کردن از خود نیستند

اگر شخص سالمند مورد علاقه شما نمی تواند از خود مراقبت کند ، این نشانه مطمئنی است که نشان می دهد او ممکن است کمک تمام وقت و زندگی در خانه سالمندان نیاز داشته باشد. برخی علائم دیگر در مورد زمان قرار دادن والدین در خانه سالمندان عبارتند از:

شخص سالمند مورد علاقه شما برای مواردی مثل غذا خوردن ، استفاده از سرویس بهداشتی ، ایستادن ، راه رفتن ، دراز کشیدن و انجام کارهای روزمره بهداشتی خود احتیاج به کمک دارد.

فرد سالمند مورد علاقه شما دیگر به یاد نمی آورد که غذا بخورد ، حمام کند یا دیگر کارهای مهم روزمره خود را انجام دهد.

سالمند عزیز شما اغلب گیج و فراموشکار است.

سالمند عزیز شما به دلیل سردرگمی در موقعیت های خطرناک قرار می گیرد.

ب. شما دائماً در مراقبت از سالمندان عزیزتان احساس خستگی می کنید

وقتی نیاز دارید که به تنهایی از والدین سالمند مراقبت کنید ، احتمالاً احساس خستگی و ناراحتی روحی خواهید کرد. به هر حال ، نظارت بر مراقبت از کسی که دوستش دارید ، زمانی که او قادر به انجام آن برای خود نیست ، هم از نظر جسمی سخت است و هم از نظر روحی طاقت فرسا است.

تصمیم گیری درمورد فرستادن سالمند عزیزتان به خانه سالمندان ممکن است در شما احساس گناه ایجاد کند ، اما واقعاً برای هردوی شما بهترین کار است. درصورتی که مراقبت از سالمند عزیزتان شما را ناراحت و خسته می کند، این فقط شما را عذاب نمی دهد بلکه بر شرایط خود او نیز اثر می گذارد. سالمند عزیزتان احساس می کند باری بر دوش شماست و آزارتان می دهد. همچنین وقتی از نظر جسمی خسته و بی حال هستید نمی توانید به آنها کمک کنید، زیرا نمی توانید تمام انرژی خود را روی آنها متمرکز کنید.با این حال ، فقط به این دلیل که شما نمی توانید از سالمند عزیز خود به تنهایی مراقبت کنید به این معنی نیست که او باید بلافاصله در خانه سالمندان قرار گیرد.

 گزینه های مراقبتی در خانه وجود دارد که می تواند زندگی شما را آسان کند و به شما این امکان را می دهد که زمان مورد نیاز و شایسته خود را دریافت کنید. آنها همچنین می توانند به والدین شما کمک کنند تا احساس تنهایی کمتری داشته باشند زیرا در هر زمان توانایی پذیرش بازدیدکنندگان را خواهند داشت. علاوه بر این ، یک مراقب در خانه همراهی والدین شما را ارائه می دهد. در صورتی که این گزینه هم کارساز نباشد، باید به خانه سالمندان فکر کرد.

ج. سالمند عزیزتان به مراقبت حرفه ای نیاز دارد.

هنگامی که مراقبت حرفه ای لازم است تا اطمینان حاصل شود که والدین شما از امکانات لازم برای زندگی راحت برخوردار هستند ، بسیاری از افراد تشخیص می دهند که والدین آنها باید به خانه سالمندان بروند. این یک تصمیم کاملاً معتبر است زیرا به آنها این امکان را می دهد که به طور 24 ساعته و 7 روزه فرصت مراقبت از متخصصان را کسب کنند. به علاوه، در خانه سالمندان، سالمند عزیزتان می تواند در کنار هم سن و سالان خود باشد و می تواند احساس کند بخشی از یک اجتماع است. این روحیه او را نیز بهتر می کند.

با این حال ، اگر والدین شما از رفتن به خانه سالمندان خودداری کنند ، چه؟ اگر آنها بخواهند در خانه خود بمانند چه؟ مراقبت در خانه جایگزینی را ارائه می دهد که به والدین شما اجازه می دهد از مراقبت حرفه ای برخوردار شوند. این گزینه زمانی مناسب است که والدین شما تا حدی خودکفا باشند یا زمانی که بتوانید مراقبت از آنها را در طول چند ساعت به عهده بگیرید. اطمینان حاصل کنید که قبل از تصمیم گیری برای قرار دادن یک عزیز در خانه سالمندان ، تحقیق خود را انجام داده و این گزینه راحت تر را در نظر بگیرید.

د. شما در نزدیکی سالمند عزیزتان زندگی نمی کنید

در حالی که شما به احتمال زیاد مایل هستید در خانه بمانید و به والدین سالمند خود کمک کنید ، ممکن است این امر برای مدت طولانی امکان پذیر نباشد. مشاغل و سایر تعهدات ممکن است مانع شما شوند و این بی انصافی است که انتظار داشته باشید شغل خود را رها کرده یا حرفه خود را به طور نامحدود متوقف کنید. اگر والدین شما حداقل تا حدی خودکفا هستند ، داشتن یک مراقب در خانه کار می کند. اما اگر آنها این طور نباشند ، خانه سالمندان ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که عزیزان شما هر زمان که به آن نیاز داشته باشند از مراقبت های مورد نیاز خود برخوردار می شوند.

سپس می توانید به خانه ، زندگی و شغل عادی خود بازگردید. در حالی که این امر به احتمال زیاد باعث احساس گناه می شود، اما باید به یاد داشته باشید که شما و معیشتان نیز مهم هستید. همیشه می توانید آخر هفته های طولانی به ملاقات والدین خود بیایید و زمانی را با آنها بگذرانید. به علاوه ، چت های اسکایپ امکان بازدید از راه دور را نیز فراهم می کند!

ه. گزینه ها و موارد جایگزین برای سالمندان عزیز شما کارساز نبوده اند.

در حالی که مراقبت در خانه جایگزین راحت تر و به طور کلی برتر از خانه سالمندان است ، گاهی اوقات نمی تواند کافی باشد.پس از تلاش برای یافتن جایگزین مناسبی در خانه ، ممکن است بهترین راه را پیدا کنید تا خانه ای مناسب برای والدین خود پیدا کنید. هنگام انجام تحقیقات خود ، به مدارک حرفه ای متخصصانی که در خانه سالمندانی که مد نظر شماست کار می کنند، دقت کنید. همچنین ، مطمئن شوید که نظرات جامعه مثبت است. حتی ممکن است بخواهید برای بازدید از خانه سالمندان برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که ساختمان به خوبی نگهداری می شود و ساکنان خوشحال هستند.

در حالی که خانه سالمندان ممکن است به عنوان آخرین راه حل به نظر برسد ، گاهی اوقات واقعاً انتخاب صحیح است.اکنون که دلایلی را برای قرار دادن والدین سالمند در خانه های سالمندان می دانید ، زمان شروع کار و گشتن به دنبال بهترین خانه سالمندان که شرایط پذیرش سالمندان در آن مناسب شما باشد، فرا رسیده است.

تا اینجا در مورد این که چگونه ببینیم یک سالمند شرایط خانه سالمندان را دارد یا خیر،صحبت کردیم. در ادامه در مورد نحوه پذیرش سالمندان در یک خانه سالمندان یا به عبارت دیگر نحوه پذیرش خانه سالمندان، صحبت می کنیم.

چه مدارکی برای پذیرش خانه سالمندان لازم است؟

برای پذیرش سالمند عزیزتان در خانه سالمندان، مدارک مختلفی وجود دارد که باید به خانه سالمندان ارائه دهید و این بخشی از فرآیند پذیرش آسایشگاه سالمندان محسوب می شود. برخی از این مدارک را خود سالمند و خانواده او باید تهیه کنند. تعدادی از مدارک را نیز کادر پزشکی باید آماده نمایند.

الف. دستور پزشک برای بستری در خانه سالمندان:

این دستور مشابه نوشتن نسخه است. در این دستور، پزشک سالمند عزیز شما باید ذکر کند که شخص سالمند باید در خانه سالمندان بستری شده و تحت مراقبت حرفه ای دائم قرار بگیرد.

ب. دستور پزشک برای داروها و درمان:

سالمند عزیز شما در خانه سالمندان یک پزشک و مراقب جدید خواهد داشت. به منظور ارائه مراقبت ، آنها نیاز به دستور پزشک اولیه یا کارکنان بیمارستان دارند.

ج. سابقه پزشکی و نتایج معاینات فیزیکی:

پزشکان حاضر در خانه سالمندان به اطلاعات به روز در مورد فرد سالمند مورد علاقه شما نیاز دارند. پزشک مراقبت های اولیه باید یک معاینه فیزیکی و گزارش برای ارائه سابقه پزشکی فعلی ارائه دهد.

د. فرم های مربوطه:

هر خانه سالمندان فرم های  مورد نیاز خاصی را برای پذیرش دارد. این نشان می دهد که یک بیمار ساکن خانه سالمندان است. همچنین به این معنی است که نیازهای پزشکی فرد را می توان توسط خانه سالمندان برطرف کرد. این فرم را می توان از هر خانه سالمندی در منطقه مورد نظر تحویل گرفت.

ه. نتایج آزمایشات و مراقبت های بهداشتی:

خانه های سالمندان باید ظرف سه روز پس از بستری واکسن آنفولانزا ، واکسن ذات الریه و آزمایش سل را ارائه دهند. در صورتی که پیش از اقدام برای پذیرش در خانه سالمندان، شخص سالمند آزمایشات مشابهی داده است، می توان همان مدارک و نتایج آزمایشات را به خانه سالمندان مورد نظر ارائه داد.

و. تکمیل مدارک پذیرش:

معمولاً می توان قبل یا در روز پذیرش مدارک را پر کرد. اگرچه این فرایند بسته به جامعه فردی و محل سکونت یک ارشد متفاوت است ، اما متداول است که فرم های ضروری در مرکز با کمک یک کارمند پر شود. بیمار یا نماینده آنها ، طرف حقوقی تحت وکالت ، پس از اطلاع از سیاست های خانه سالمندان ، مسئولیت ها ، گواهینامه های قانونی و هزینه و مراقبت ارائه شده ، نام خود را چندین بار امضا می کند.

 از آنجا که خانه های سالمندان تحت قوانین دولتی تنظیم می شود ، به مدرک کتبی نیاز دارد که بیمار این اطلاعات را مطالعه نموده است. بخشی از مدارک شامل رضایت بیمار برای درمان است. موارد دیگر نیز شامل کارت تامین اجتماعی، مدارک بیمه و دیگر موارد مشابه می باشد.

ارزیابی مالی پذیرش آسایشگاه سالمندان: چه سوالاتی از من پرسیده می شود؟

خانه های سالمندان موظفند تعیین کنند که آیا ساکنان ورودی شرایط لازم برای دریافت بودجه دولتی و بیمه درمانی را دارند یا خیر. این فرایند شبیه به کسی است که برای دریافت وام مسکن اطلاعات مالی ارائه می دهد.این مرحله تضمین می کند که هر بیمار می تواند هزینه مراقبت های سالمندان را پرداخت کند. بیمار و خانواده وی برای پاسخگویی به سوالات زیر باید اطلاعات مالی را افشا کرده و مدارک خود را تکمیل کنند.

آیا بیمار در حال حاضر برای بیمه درمانی ثبت نام کرده است؟ در غیر این صورت، آیا او قصد دارد برای بیمه درمان درخواست دهد؟

آیا بیمار بیمه تکمیلی دارد؟

آیا بیمار مزایا و حقوق بازنشستگی ، بودجه یا مستمری خصوصی یا دولتی دریافت می کند؟

دارایی های بیمار از جمله پول نقد ، حسابهای چک و پس انداز ، سهام ، اوراق قرضه ، سی دی ، صندوق امانت و دارایی های املاک وی چیست؟

آیا بیمار بیمه عمر پرداخت شده یا بیمه مراقبت طولانی مدت دارد؟

آیا بیمار در 3-5 سال گذشته دارایی منتقل کرده است؟

وضعیت فعلی زندگی بیمار چگونه است؟

اجاره ماهانه فعلی یا پرداخت وام مسکن آنها چقدر است؟

خانه سالمندان گلبرگ

خانه سالمندان گلبرگ یکی از بهترین خانه های سالمندان تهران است. این خانه سالمندان دارای کادری متخصص و مجرب بوده که زیر نظر مدیریتی کاربلد فعالیت می کنند. فضای این خانه سالمندان بسیار جذاب و دلباز می باشد که سالمندان عزیز شما با قدم زدن در محوطه می توانند روحیه خود را باز یابند. در خانه سالمندان گلبرگ، سالمندان عزیز می توانند از بهترین خدمات مراقبتی و تفریحی برخوردار شوند. در ضمن، آنها در اجتماعی از هم سن و سال های خود قرار گرفته و احساس غریبی و افسردگی نخواهند کرد.

مراقبت های پرستاری ماهرانه و حرفه ای به صورت تمام وقت به سالمندان عزیز شما ارائه خواهد شد. این مراقبت ها کمک می کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، بلافاصله برای درمان آن اقدامات لازم به عمل آید و سالمندان عزیز شما از هرگونه آسیب در امان باشند. پرسنل این خانه سالمندان با احترام و محبت با سالمندان عزیز شما برخورد می کنند و این موجب شده تا فضایی گرم و دوستانه در خانه سالمندان گلبرگ حاکم باشد.

غذاها در خانه سالمندان گلبرگ از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شوند. در این خانه سالمندان، همواره تهیه غذاها زیر نظر چند متخصص تغذیه انجام می شود که به شرایط سالمندان مانند فشار، چربی خون و دیگر موارد دقت می کنند. در نتیجه، در غذاهای متنوع و جذاب تهیه شده در خانه سالمندان گلبرگ از نمک و شکر و چربی و روغن بیش از حد پرهیز می شود.

در این خانه سالمندان هم به سلامت جسمی و هم به سلامت روانی سالمندان عزیز شما توجه می شود. خدماتی از جمله پرستاری، فیزیوتراپی، مددکاری، مشاوره، روانشناسی و… فقط بخشی از خدماتی است که این خانه سالمندان به سالمندان عزیز ارائه می دهد. چکاپ مداوم، معاینات پزشکی هفتگی، حضور دائم پرستار و مراقبان در این خانه سالمندان به شما اطمینان می دهد که سلامت سالمند عزیز شما در این خانه سالمندان تضمین خواهد شد. به علاوه، فعالیت های فرهنگی و تفریحی و ورزشی نیز برای بالا بردن روحیه ساکنان این خانه سالمندان تدارک دیده می شود.

پذیرش خانه سالمندان گلبرگ

خانه سالمندان گلبرگ ظرفیت بالایی دارد و پذیرای سالمندان عزیز شما می باشد. در این خانه سالمندان اتاق های خصوصی وی آی پی، دو تخته، سه تخته و چهار تخته وجود دارد که شما می توانید اتاق مورد نظر خود را برای سالمندان عزیزتان انتخاب کنید. خانه سالمندان گلبرگ محدودیتی برای پذیرش سالمندان از مناطق مختلف ندارد و شما می توانید سالمند عزیز خود را از هرکجای تهران به این خانه سالمندان بیاورید.

نحوه پذیرش سالمندان در خانه سالمندان نیز مانند دیگر خانه های سالمندان عموما دارای شرایط سنی شصت سال به بالا می باشد. اما ویژگی خاص پذیرش خانه سالمندان گلبرگ این است که این خانه سالمندان، سالمندان عزیز شما را در صورتی که مبتلا به پیری زودرس باشند، در سن پنجاه تا شصت سال نیز پذیرش کرده و خدمات به آنها ارائه خواهد داد.

خانه سالمندان گلبرگ از سالمندان عزیز شما با هر سطحی از توانایی که باشند مراقبت خواهد کرد. اما نکته دیگری که درمورد پذیرش خانه سالمندان گلبرگ باید بدانید این است که این خانه سالمندان از پذیرش سالمندان عزیزی که مبتلا به بیماری های واگیر داری مانند ایدز و هپاتیت بوده و یا به بیماری های روانی جدی و خطرناک مبتلا باشند، معذور می باشد.

این به این دلیل است که سیاست های پذیرش خانه سالمندان گلبرگ به نحوی تنظیم و تعیین شده اند که بتوانند سلامتی سالمندان ساکن در آن را تضمین کنند. سالمندانی که مبتلا به بیماری های واگیردار باشند ممکن است این بیماری را به دیگر ساکنان و یا پرسنل انتقال دهند. از طرفی، وجود بیمارانی که مشکلات روحی روانی جدی دارند ممکن است به ساکنان یا حتی پرسنل این خانه سالمندان آسیب بزند.

برای خارج شدن سالمند از خانه سالمندان گلبرگ در حالت عادی مشکلی وجود ندارد. اما در صورتی که خانواده سالمند این طور بخواهند و شرایط سالمند طوری باشد که امکان آسیب به او وجود داشته باشد، از خروج وی از خانه سالمندان ممانعت می شود.

چرا خانه سالمندان گلبرگ را انتخاب کنیم؟

محیط خانه سالمندان گلبرگ در فضای دلباز و دوست داشتنی قرار دارد که عزیزان سالمند شما در آسایش و آرامش در این خانه سالمندان اسکان خواهند داشت. فضای سر سبز  حیاط این خانه سالمندان می تواند احساس سر زندگی و شادی را به سالمندان عزیزتان بدهد و روحیه آنها را بهتر کند. پرسنل و کادر پرستاری این خانه سالمندان همگی از بهترین ها و کارکشته ترین ها هستند. آنها با صبر، دقت، مهربانی و تیزبینی ویژه مراقب سلامتی و ایمنی و آرامش سالمندهای عزیز ساکن در این خانه سالمندان می باشند.

نظم و پاکیزگی در این فضا نیز از اولویت های اول پرسنل این خانه سالمندان است که همواره در دستور کار آنها قرار دارد. این پاکیزگی و تمیزی فضا از هرگونه آلودگی و میکروب جلوگیری می کند و این کمک می کند تا از انواع بیماری ها چه در پرسنل و چه در ساکنان جلوگیری شود. نظم و ترتیب نیز برای یک خانه سالمندان بسیار مهم است چرا که پرونده هر بیمار خاص و ویژه اوست و برنامه های مربوط به هر سالمند باید به طور منحصر به فرد مورد بررسی قرار گیرد.

انواع خدمات درجه یک مراقبتی، پرستاری و روانشناسی به بهترین نحو به سالمندان عزیز شما ارائه می شود که سلامت آنها را تضمین می کند. توجه به سلامت جسمی سالمندان عزیز باعث نشده که ما سلامت روحی روانی سالمندان عزیز را فراموش کنیم. احتمالا احساس رها شدن در خانه سالمندان باعث می شود که سالمندان در معرض بیماری هایی مانند افسردگی قرار گیرند و رفتارهایی مانند پرخاشگری نشان دهند. ما از خدماتی از جمله مشاوره، روانشناسی، دورهمی هنگام غذا، برنامه های فرهنگی و ورزشی به صورت فردی و اجتماعی و بسیاری موارد و گزینه های دیگر برای سلامت روان و بهتر شدن روحیه سالمندهای عزیز استفاده می کنیم.

هزینه خدمات در خانه سالمندان گلبرگ کاملا مقرون به صرفه و مناسب است. این هزینه ها بر اساس مصوبه های مورد تایید و بخشنامه های بهزسیتی تنظیم می شود. این خانه سالمندان خدمات مناسب و درجه یک و بی نقص را با مناسب ترین قیمت ها ارائه می دهد که شما با هر ردیف بودجه ای می توانید سالمندان عزیزتان را به این خانه سالمندان بیاورید تا از خدمات ما بهره مند شوند.

در این خانه سالمندان شما هرروزه از ساعت نه صبح تا ساعت هفت غروب می توانید با سالمند عزیز خود ملاقات کنید و حتی نیازی به هماهنگی اولیه وجود ندارد. گروه پرسنل فعال در خانه سالمندان گلبرگ همواره پذیرای خانواده محترم سالمندان عزیز می باشد. این بسیار مهم است که شما به سالمندان عزیز خود سر بزنید چرا که تاثیر مثبت باارزشی بر روحیه آن ها خواهد گذاشت. این کمک می کند آن ها احساس نکنند که رها شده اند، پس در صورتی که زمان دارید حتما به آنها سر

1 reply

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] از 60 سال است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط پذیرش خانه سالمندان با مجموعه تماس حاصل […]

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *