قیمت-خانه-سالمندان-در-تهران-خانه-سالمندان-گلبرگ

هزینه، قیمت و تعرفه خانه سالمندان

هر یک از سالمندانی که در خانه سالمندان اقامت دارند، شرایط متفاوتی دارند و هر یک از آنها به مراقبت‌های پزشکی و پرستاری مشخصی نیاز دارد. هزینه خانه سالمندان در بدون ورود با توجه به شرایط سالمند محاسبه می‌شود و قیمت خانه سالمندان با توجه به امکانات و خدماتی که در اختیار سالمندان قرار می­گیرد متغیر خواهد بود. در این مقاله قصد ما این است تا به خدماتی که در خانه سالمندان ارائه می­شود، بپردازیم و بدانیم که کدامیک از خدمات برای سالمند ما ضروری می‌­باشد. برای اطلاع از تعرفه خانه سالمندان می‌توانید با مرکز نگهداری و خانه سالمندان گلبرگ تماس حاصل فرمائید.

 

عوامل موثر بر قیمت خانه سالمندان

 

  • خدمات و امکانات پزشکی:

حضور پزشک متخصص و ویزیت روزانه سالمندان از مهمترین خدماتی است که باید در خانه سالمندان ارائه شود. پزشک بایستی روزانه حال عمومی سالمندان را بررسی نماید و اگر موردی در سالمند مشاهده نمود سریعا پیش از آنکه برای وی ناراحتی یا مشکل بزرگتری ایجاد نماید بایستی درمان­های لازم را آغاز نماید. پزشک حاضر بایستی دارای مدرک دکترای عمومی باشد و با طب سالمندان آشنا باشد و در طول روز با سالمندان در ارتباط باشد و هنگامی که در خانه سالمندان حضور ندارد از طریق پرستاران جویای حال سالمندان باشد.

یکی از خدماتی که بر هزینه خانه سالمندان گلبرگ تاثیر گذار است، خدمات پزشکی روزانه است.

در خانه سالمندان گلبرگ، خدمات و امکانات پزشکی با دقت و مراعات به نیازهای سالمندان ارائه می‌شوند.

برخی از سالمندان به دلیل ابتلا به بیماری خاص و یا شرایط جسمی بایستی به طور دوره‌ای و منظم توسط پزشک متخصص ویزیت شوند. علاوه بر این هر سالمند ممکن است به امکانات پزشکی خاصی مانند سونوگرافی، رادیولوژی، سرم تراپی، انجام آزمایشگات دوره‌ای و … نیاز داشته باشند. علاوه بر این حضور پرستاران مجرب و آشنا با شرایط سالمندان در خانه سالمندان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در کیفیت ارائه خدمات نقش مهمی دارد. در ادامه با برخی از خدمات پزشکی و امکاناتی که برای آسایش و رفاه سالمندان در نظر گرفته شده است آشنا خواهیم شد.

  • حضور پزشک متخصص:

خانه سالمندان باید در طول هفته روزهای مشخصی را برای حضور پزشکان متخصص در مرکز اختصاص دهد تا متخصصین در حوزه­های مختلف مانند اعصاب و روان، مغز و اعصاب، زنان، قلب و عروق و دندانپزشک سالمندان را معاینه نمایند و سالمندان بتوانند مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند. در صورتی که سالمند نیازمند درمان­های تخصصی­تر باشد، اعضای خانواده وی می­توانند سالمند را برای درمان به خارج از خانه سالمندان و نزد پزشک مورد نظر ببرند.

  • امکانات پزشکی:

در بهترین خانه سالمندان تهران به طور مرتب چکاپ دقیق از سالمندان صورت می­گیرد و امکاناتی مانند سونوگرافی، رادیوگرافی و سایر امکانات لازم برای بررسی وضعیت سلامتی سالمندان فراهم می­باشد. برای تسریع در روند تشخیص و درمان در بسیاری از مراکز اتاق اورژانس وجود دارد که اگر سالمند دچار مشکل شد به اتاق اورژانس منتقل شود و درمان­های اولیه لازم انجام شود. اتاق اورژانس بایستی از تجهیزات کامل برخوردار باشد.

  • پرستاران مجرب:

حضور شبانه روزی پرستاران و مراقبت از سالمندان از دیگر امکاناتی است که در بهترین خانه سالمندان تهران فراهم می­باشد. پرستاران به صورت شیفتی در مرکز حضور دارند و به وضعیت سالمندان رسیدگی می­نمایند. از جمله وظایف پرستاران می­توان به پیگیری وضعیت غذایی و بررسی رژیم غذایی سالمندان، مدیریت دستورات پزشک و داروها، انجام امور درمانی سالمندان و برآورده نمودن نیازهای سالمندان اشاره نمود. همچنین بررسی علائم حیاتی به طور مرتب و روزانه بایستی توسط پرستاران حاضر در خانه سالمندان گلبرگ انجام شود.

  • متخصص تغذیه:

حضور متخصص تغذیه برای بررسی رژیم غذایی سالمندان و تنظیم برنامه غذایی مناسب برای هر سالمند با توجه به شرایط جسمی و نوع بیماری وی الزامی است. متخصص تغذیه با مطالعه پرونده سالمند و با در نظر گرفتن نوع بیماری که سالمند به آن مبتلا است، مثلا دیابت یا فشار خون بالا، برنامه غذایی و پرهیز غذایی را برای وی تنظیم می­کند و آن را در اختیار پرستاران و مراقبین قرار می­دهد.

هنگام انتخاب خانه سالمندان، هماهنگی بین قیمت و کیفیت خدمات، به همراه نقش مهم متخصص تغذیه در ارتقاء سطح زندگی سالمندان بسیار اهمیت دارد.

متخصص تغذیه در خانه‌های سالمندان، با تجربه و دانش خود به طراحی رژیم‌های غذایی مناسب و تغذیه بهینه برای سالمندان مشغول است.

  • خدمات درمانی و توانبخشی

علاوه بر مراقبت‌های پزشکی سالمندان به تمرینات توانبخشی و کاردرمانی نیز نیاز دارند. همان طور که می‌دانید عدم تحرک می‌تواند مشکلات بسیاری را برای سالمندان به وجود آورد. حال سالمندی که به دلیل بیماری یا کهولت سن  نتواند تحرک زیادی داشته باشد در معرض ابتلا به انواع بیماری‌های روحی و جسمی قرار دارد و باید بیشتر مراقب او بود. به همین دلیل در خانه سالمندان گلبرگ خدمات کاردرمانی و سایر خدمات توانبخشی مانند فیزیوتراپی، گفتار درمانی و … توسط کادر متخصص و مجرب ارائه می‌شود. هزینه خانه سالمندان خصوصی با توجه به نیازهای توانبخشی سالمند محاسبه شده و بهترین خدمات برای سالمند به صورت اختصاصی ارائه می‌گردد.

  • کار درمانی:

از دیگر امکانات لازم در خانه سالمندان حضور کار درمانگر به صورت روزانه در خانه سالمندان در تهران می­باشد. تقویت توانایی سالمندان برای بهبود حال جسمی و بازگشت به زندگی عادی و بالا بردن روحیه سالمند و ایجاد حس زندگی در وی الزامی است. کار درمانی شامل تمام مواردی که موجب تقویت روحیه و انگیزه فرد سالمند شود و تعاملات احتماعی وی را افزایش دهد، می­باشد. کار درمانی در خانه سالمندان به صورت گروهی با فردی انجام می­شود و عبارت است از آموزش و تمرین انجام فعالیت­های روزانه، کمک به حفظ تعادل و انجام تمرین­های حرکتی و ذهنی، بازیابی قدرت عضلانی و تقویت دامنه حرکتی اعضای بدن و کمک به سالمند در جهت توانمند شدن وی برای انجام امور شخصی. قیمت خانه سالمندان بسته به حال جسمی سالمند و مدت زمانی که سالمند نیازمند رسیدگی و مراقبت است محاسبه می­شود.

  • فیزیوتراپی:

بخش فیزیوتراپی یکی از مهمترین و ضروری ترین بخش­های توانبخشی موجود در بهترین خانه سالمندان تهران می­باشد. شرکت در جلسات فیزیوتراپی در بهبود شرایط سالمندان و بهبود توان حرکتی و کاهش درد در عضلات و مفاصل سالمندان نقش بسزایی دارد. فیزیوتراپ بایستی به صورت روزانه در مرکز حضور داشته باشد و به طور مرتب برای سالمندان جلسات درمانی فیزیوتراپی برگزار نماید و برای هر سالمند برنامه منظمی مشخص نماید. برخی از سالمندان به منظور گذراندن دوره نقاهت و بهبود حال جسمی در خانه سالمندان ساکن می­شوند و شرکت در جلسات فیزیوتراپی و انجام تمرین­های لازم به بهبود هر چه سریع­تر حال وی و بازگشت به منزل کمک بزرگی خواهد نمود.

هنگام انتخاب خانه سالمندان، هماهنگی بین قیمت و کیفیت خدمات، به همراه نقش مهم متخصص تغذیه در ارتقاء سطح زندگی سالمندان بسیار اهمیت دارد.

تعرفه خانه‌های سالمندان، با در نظر گرفتن ارائه خدمات فیزیوتراپی، به عنوان جزءی از ارزش‌های ارائه شده، مراقبت از سالمندان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

از مزیت­های شرکت منظم در جلسات فیزیوتراپی خانه سالمندان گلبرگ عبارتند از:

  • بهبود حرکت و گسترش دامنه حرکت عضلات
  • بهبود قدرت حفظ تعادل در هنگام برخاستن و راه رفتن
  • بهبود وضعیت عضلات و کاهش درد عضلانی
  • کاهش احتمال زمین خوردن و افزایش قدرت عضلات برای راه رفتن
  • تسکین دردهای ناشی از جراحی و دردهای کمر و زانو و …
  • کند شدن روند پیشروی بیماری­هایی مانند پارکینسون و ام اس یا فلج ناشی از سکته مغزی
  • توانمند سازی سالمند برای انجام فعالیت­های شخصی

 

  • روان درمانی:

سالمندان با ورود به دوره سالمندی و از دست دادن توانایی خود و ابتلا به بیماری­های گوناگون دچار افسردگی و بی خوابی می­شوند. همچنین برخی از بیماری­ها که ارتباط مستقیمی با مغز سالمندان دارد موجب بروز برخی مشکلات رفتاری و روحی در بیمار می­شود که در برای این افراد حضور یک روان شناس حرفه­ای و متخصص الزامی است. روان شناس به افرادی که دچار برخی اختلالات عصبی و مشکلات ناشی از بیماری­هایی مانند پارکینسون، آلزایمر و زوال عقل، اختلال شخصیت و توهم کمک می­نماید و با استفاده از روش­های درمانی مختلف موجب بهبود حال روحی بیمار می­شود. درمان­های گروهی مانند موسیقی درمانی و مشارکت در کارهای گروهی و روان درمانی فردی برای سالمندان ارائه می­شود. قیمت خانه سالمندان با توجه به شرایط جسمی و روحی سالمند و امکاناتی که لازم است برای وی مهیا گردد تعیین می­شود.

روان شناس به طور مداوم در خانه سالمندان تهران حضور دارد و برای تقویت حافظه در بیماران مبتلا به آلزایمر و جلوگیری از پیشرفت بیماری و حاد شدن حال سالمند، تمرین­های روزانه و منظمی را ترتیب می­دهد و سالمندان را به انجام تمرینات روزانه تشویق می­نماید. همچنین برای سالمندانی که به دلیل بیماری پارکینسون یا زوال عقل دچار توهم و به هم خوردن نظم خواب شده اند، برنامه­های درمانی ویژه­ای در نظر گرفته می­شود که به بهبود حال سالمند و آرامش وی کمک می­نماید. قیمت خانه سالمندان در تهران با توجه به امکاناتی که برای سالمندان فراهم می­نماید متغیر خواهد بود.

  • خدمات گفتار درمانی:

سالمندان به دلیل کهولت سن و به دلیل برخی از بیماری­ها قادر به بیان درست کلمات نیستند. ممکن است تن صدای سالمند پائین بیاید، برای بیان کلمات مشکل داشته باشد و یا برای یافتن کلمه مناسب و بیان جمله قابل فهم دچار مشکل باشد. برخی از تمرین­های گفتار درمانی به سالمندان کمک می­کند تا مهارت گفتاری خود را تقویت نمایند و با همسالان خود به گفتگو بپردازند و با دیگران معاشرت داشته باشند و همچنین بتوانند خواسته خود را بر زبان بیاورند و به طور کامل نیاز خود را شرح دهند.

سایر خدمات پزشکی و غیر پزشکی در خانه سالمندان

علاوه بر خدماتی که برای مراقبت‌های پزشکی و پرستاری و همچنین خدمات توانبخشی برای سالمندان ذکر کردیم خدمات دیگری نیز در خانه سالمندان ارائه می‌شود که موجب می‌شود تا سالمندان با اقامت در خانه سالمندان احساس خوبی داشته و آنجا را همانند خانه خود بدانند. ما بهترین خدمات و بهترین اتاق‌ها را برای سالمندان فراهم نموده‌ایم تا سالمندان در کنار یکدیگر اوقات شاد و مفرحی را تجربه کنند و از این دوره از زندگی خود نهایت لذت را ببرند. از دیگر خدماتی که در خانه سالمندان ارائه می‌شود عبارت است از:

  • تغذیه خوب:

سالمندان با افزایش سن نیازمند غذاهای مقوی و کنترل شده می­باشند. در رژیم غذایی سالمندان بایستی مواد مغذی در وعده­های صبحانه، ناهار و شام گنجانده شود و برای میان وعده از میوه و سبزیجات تازه استفاده شود. همچنین استفاده از لبنیات و مواد غذایی حاوی ویتامین دی و کلسیم از ضرورت بالایی برخوردار است. برخی از سالمندان به دلیل بیماری یا حال روحی نا مساعد از خوردن غذا امتناع می­کنند و یا اشتهایی برای خوردن غذا ندارند. در این گونه موارد پرستاران و مراقبین بایستی با محبت و صبر و حوصله سالمند را برای خوردن غذا یاری دهند و او را به خوردن غذای کافی تشویق نمایند.

  • مددکار:

حضور مددکار برای رسیدگی به وضعیت سالمند و اطمینان از ارتباط سالمند با خانواده خود و برخورداری از حال روحی و جسمی مناسب الزامی است. مددکار وظیفه دارد شرایط سالمندان را بررسی نماید و از نحوه ارائه خدمات پزشکی و مراقبتی اطمینان حاصل نمایند و خانواده­ها را از حال سالمندشان با خبر می­نمایند.

  • خدمات تفریحی و رفاهی:

خانه سالمندان گلبرگ برای ایجاد حس نشاط و سر زندگی در سالمندان مراسم جشن و شادی متنوعی برگزار می­نماید. اجرای ورزش گروهی همراه با موزیک، برگزاری مراسم در اعیاد مختلف در طول سال، دعوت از گروه­های موسیقی، برگزاری جشن تولد برای سالمندان و … از جمله خدمات تفریحی می­باشد که در خانه سالمندان ارائه می­گردد. در برخی از روزهای سال، با اجازه و هماهنگی با خانواده سالمندان، گردش تفریحی یا زیارتی برای سالمندان در نظر گرفته می­شود و سالمندان در گروه­های چند نفره برای بازدید از نقاط مختلف شهر به بیرون از مرکز برده می­شوند تا در جامعه حضور داشته باشند. این کار موجب می­شود تا اعتماد به نفس سالمندان بالا برود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت خانه سالمندان در تهران، وجود خدمات تفریحی و رفاهی برای سالمندان است.

  • خدمات بهداشتی

ارائه خدمات بهداشتی از دیگر امکاناتی است که برای سالمندان الزامی است. تعویض به موقع لباس، تعویض ملحفه، تعویض پوشک و شستشوی منظم برای سالمندانی که به پوشک احتیاج دارند، دادن غذا به سالمندانی که قادر به حرکت نیستند، کمک به حرکت و راه رفتن، جابجا نمودن سالمندان برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر در افرادی که همیشه بر روی تخت دراز می­کشند و توانایی حرکت ندارند، کمک به استحمام و شستشو و ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی از جمله خدماتی هستند که در خانه سالمندان ارائه می­شوند. قیمت خانه سالمندان با توجه به حال سالمند و نحوه نگهداری از وی متغیر خواهد بود.

خانه سالمندان گلبرگ، یکی از بهترین مراکز نگهداری و توان بخشی سالمندان می­باشد که به صورت شبانه روز خدمات لازم را به سالمندان ارائه می­دهد. این مجموعه در یکی از محله­های آرام و خلوت شرق تهران، در محله نارمک در یک خانه ویلایی زیبا تاسیس شده است و دارای اتاق­های مجزا با دو الی چهار تخت، بهترین امکانات زندگی را برای سالمندان فراهم نموده است.

خانه سالمندان گلبرگ با برخورداری اس فضای سبز زیبا، محیطی آرام و مفرح برای سالمندان ایجاد نموده است و خدمات تفریحی و ورزشی ویژه­ای برای سالمندان نیز در نظر گرفته شده است.

مزایای حضور سالمندان در مراکز نگهداری با توجه به تعرفه خانه سالمندان

تمامی افراد با افزایش سن و ورود به دوره سالمندی با تغییراتی در شرایط جسمی و زندگی مواجه می‌شوند و با این شرایط دیگر نمی‌تواند مانند گذشته به طور مستقل زندگی کرد. در بیشتر موارد به دلیل مشغله فرزندان و عدم امکان مراقبت شبانه روزی از سالمند، فرزندان تصمیم می‌گیرند تا فردی را برای مراقبت از سالمند استخدام کنند. اما هزینه استخدام پرستار شبانه روزی و حتی پاره وقت برای سالمند بیشتر از تعرفه بهترین خانه سالمندان خواهد بود.

مراکز نگهداری عموماً به سالمندان امنیت و مراقبت شبانه‌روزی را ارائه می‌دهند که به آن‌ها اطمینان می‌دهد.

حضور سالمندان در مراکز نگهداری می‌تواند به خانواده‌ها آرامش بدهد، زیرا آن‌ها مطمئن می‌شوند که عزیزانشان به مراقبت‌های لازم دسترسی دارند.

با این شرایط تنها راهی که هم برای سالمند و هم برای فرزندان مزایای بسیاری به همراه دارد، حضور سالمند در خانه سالمندان و بهره مند شدن از مراقبت‌های پرستاری و پزشکی شبانه روزی است. در ادامه با مزایای حضور سالمند در خانه سالمندان بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • سالمندان از بهترین خدمات پزشکی و پرستاری بهره مند می‌شوند و همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم هر سالمند با توجه به شرایط بیماری و جسمی خود می‌تواند از خدمات پزشکی و امکانات موجود استفاده نماید
  • سالمند به صورت شبانه روزی تحت مراقبت بوده و هر زمان که نیاز به کمک داشته باشد می‌تواند از کمک کادر حاضر در مرکز درخواست کمک نماید
  • سالمندانی که به تازگی جراحی داشته‌اند می‌توانند تا زمان بهبودی و اتمام دوره نقاهت در خانه سالمندان حضور داشته و تمرین‌های فیزیوتراپی و کاردرمانی را پشت سر بگذارند. بدین ترتیب سالمندان در مدت زمان کوتاه‌تری بهبود یافته می‌توانند به منزل خود بازگردند.
  • سالمندانی که تنها هستند و هیچ شخصی نیست تا از آنها مراقبت کند می‌توانند برای مدت طولانی در خانه سالمندان زندگی کنند و از حضور در کنار همسالان خود بهره ببرند. تنهایی بدترین اتفاقی است که می‌تواند در دوران سالمندی رخ دهد.
  • قیمت خانه سالمندان در مقایسه با هزینه تجهیز منزل برای نگهداری از سالمند و یا استخدام پرستار کمتر بوده و بسیار مقرون به صرفه است. بسیاری از سالمندان می‌توانند با درآمدی که ماهانه کسب می‌کنند هزینه خانه سالمندان را پرداخت نموده و از کمک دیگران نیز بی نیاز باشند.
  • در خانه سالمندان امکانات بهداشتی به بهترین شکل ممکن فراهم شده و سالمندان می‌توانند در امنیت و رفاه کامل زندگی کنند. سالمندان در این دوره بدنی بسیار حساس دارند و در صورت وجود کوچکترین آلودگی یا میکروب خیلی سریع بیمار می‌شوند. اما کارکنان مرکز به طور مرتب اتاق‌ها و لباس‌های سالمندان را ضد عفونی می‌کنند تا هیچ عامل بیماری زا در محیط زندگی سالمند وجود نداشته باشد.
  • سالمندان می‌توانند با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند و با هم کارهای گروهی و سرگرم کننده انجام دهند. بالا بودن روحیه سالمند در بهبود حال جسمی آنها تاثیر بسیار مهمی دارد. هر قدر یک سالمند روحیه بهتری داشته باشد حتی اگر بیمار باشد، در شرایط بهتری به سر خواهد برد و روند پیشرفت بیماری در وی کندتر اتفاق خواهد افتاد.

سالمندی یعنی چه؟

سالمندی به دوره­ای از زندگی گفته می­شود که فرد توانایی جسمی و فکری خود را به مرور زمان از دست می­دهد و افراد همراه یعنی همسر و فرزندان بایستی با ورود فرد به دوره سالمندی خود را برای کمک و یاری به سالمند آماده کنند و شرایط را برای سهل نمودن زندگی برای سالمند فراهم نمایند.

سالمندی فازی از زندگی است که از میانسالی شروع می‌شود و به مرور زمان به پایان می‌رسد.

از نظر علم پزشکی، سالمندی به مرحله‌ای از عمر اشاره دارد که شامل سنین بالاتر از 65 یا 60 سال می‌شود.

حدود نیمی از سالمندان با ورود به دوره سالمندی یا حتی قبلتر از آن به بیماری­های مختلفی مبتلا می­شوند که کیفیت زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می­دهد. بیماری­های جسمی و مغزی ممکن است زندگی فرد را مختل کند و سالمند دیگر قادر نباشد به تنهایی زندگی کند و کارهای شخصی خود را انجام دهد.

 در ایران حدود هشت میلیون نفر از جمعیت ایران را سالمندان تشکیل می­دهند و این آمار با گذشت زمان بیشتر خواهد شد زیرا جمعیت ایران رو به سالمندی است. بسیاری از خانواده­ها در زندگی خود با افراد سالمندی زندگی می­کنند که نیازمند مراقبت است و برخی دیگر از سالمندان قادر هستند به تنهایی و به دور از فرزندان به طور مستقل زندگی کنند. تا زمانی که سالمند در سلامت کامل به سر می­برد و می­تواند کارهای خود را انجام دهد، بهتر است اجازه داده شود تا تنها زندگی کنند.

 

اما زمانی که سالمند به بیماری سختی مانند آلزایمر پیشرفته، پارکینسون، زوال عقل و … مبتلا شده است و دیگر نمی­توان او را برای ساعتی تنها رها کرد، بهترین انتخاب خانه سالمندان ارزان قیمت در تهران می­باشد. از آنجائیکه استخدام پرستار 24 ساعته برای مراقبت از سالمند هزینه بسیار بالایی دارد، مناسب­ترین گزینه، حضور سالمند در خانه سالمندان می­باشد. در خانه سالمندان تمامی امکانات لازم برای سالمندان در با شرایط گوناگون فراهم شده است که به بهبود کیفیت زندگی سالمند کمک می­کند و سالمند می­تواند زندگی آرام و بدون تنشی را تجربه نماید. تنها کافی است حداقل دو بار در هفته با سالمند خود سر بزنید و او را تنها رها نکنید و احتیاجات او را تامین نمائید.

بهترین خانه سالمندان در تهران

 

شاید در نگاه اول خانه سالمندان مکان خوب و مناسبی برای نگهداری از سالمندان به نظر نرسد. به دلیل اینکه فرزندان از نظر عاطفی احساس می­کنند که سالمند را از خود و خانواده دور کرده­اند. اما خانه سالمندان به دلیل برخورداری از امکانات و خدمات کامل و تجهیزات پزشکی بهترین مکان برای مراقبت از سالمندان می­باشد.

مواردی از قبیل امکانات، کیفیت مراقبت، مکان، هزینه‌ها و سایر فاکتورهای مهم نیز باید در انتخاب بهترین خانه سالمندان مد نظر قرار بگیرد.

انتخاب بهترین خانه سالمندان بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد، زیرا هر فرد ممکن است اولویت‌ها و انتظارات متفاوتی داشته باشد.

خانه سالمندان با انجام درمان­های لازم و کار درمانی کمک می­کنند تا سالمند توانایی و سلامتی خود را بدست آورد و با گذراندن دوره کوتاهی در خانه سالمندان بتواند به منزل خود باز گردد و در کنار فرزندان و همسر خود زندگی کند. نگهداری از سالمند با شرایط جسمی سخت مانند مشکلات حرکتی، زخم و شکستگی بسیار مشکل است و فراهم نمودن امکانات لازم برای نگهداری از او در خانه از قیمت خانه سالمندان در تهران بیشتر خواهد شد.

شاید بسیاری از افراد با حضور سالمند در خانه سالمندان مخالف باشند و فکر کنند که هزینه خانه سالمندان خیلی بالا است و قادر به تامین آن نیستند. اما چنین نیست. قیمت خانه سالمندان در مقایسه با سایر روش‌های مراقبت از سالمند بسیار مقرون به صرفه بوده و برای سالمند و فرزندان بار سنگینی محسوب نخواهد شد. برای اطلاع از تعرفه خانه سالمندان می‌توانید با کارشناسان مرکز در تماس بوده و در این مورد اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری کسب کنید.

2 replies
  1. فریبا
    فریبا says:

    با درود بر شما، مایلم که در مورد قیمت شهریهٔ این آسایشگاه برای خواهرم ‌مطلع شوم. لطفا ایست قیمتها را‌در اینآدرس ایمیل داده‌‌ شده به‌ اطلاع بنده برسانید. خیلی ممنون

    پاسخ

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] تعرفه آسایشگاه سالمندان برای ارائه خدمات اولیه چقدر است؟ […]

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *