آسایشگاه سالمندان در نازی آباد

آسایشگاه سالمندان در نازی آباد هم اکنون با صنعتی شدن جامعه برای این که بتواند به خانواده هایی که با مسائل و مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند کمک کند، تاسیس شده و کار خود را در پیش گرفت. در صورتی که منطقی به این موضوع بنگریم باید گفت که آسایشگاه سالمندان گلبرگ نیز همچون دیگر مجموعه هایی از این دست نمی تواند خلا جایگاه خانواده را برای سالمندان پر کند اما با وجود نیروی مجرب و دلسوزی که در کنار خود دارد می تواند کمک بزرگی به سالخورده هایی باشد که نیاز به مراقبت و نگهداری دارند.

مرکز نگهداری از سالمندان گلبرگ که در دسته یکی از بهترین آسایشگاه سالمندان در نازی آباد شناخته می شود، اهدافی را برای خود تعریف کرده و طبق آن به جامعه سالمندان خدمت رسانی می کند که این هدف سلامت جسمی، روانی و اجتماعی سالمندان است تا بتوانند ارتباط منطقی با افراد خانواده و اجتماع برقرار کنند.

به دلیل این که سالمندان و افرادی که نیاز به مراقبت و نگهداری دارند، سال های بی شماری را در جوار خانواده و دوستان خود گذرانده اند، بی شک به طور معمول عمیقا وابستگی بسیاری به خانواده خود دارند. اما در صورتی که این امکان برای خانواده فراهم نباشد که بتوانند از افراد سالخورده مراقبت کنند، مرکز گلبرگ که در دسته آسایشگاه سالمندان خوب نازی آباد شناخته می شود، با حمایت اجتماعی از افراد پیر و سالخورده می تواند نقش موثری در کاهش استرس و تسهیل رفتار های ارتقای سلامت آن ها داشته باشد.

آسایشگاه-سالمندان-نازی-آباد-آسایشگاه-سالمندان-گلبرگ

 

از جمله خدماتی که آسایشگاه سالمندان گلبرگ به مراجعین خود ارائه می دهد شامل:

  1. نیروی کار مجرب

آسایشگاه سالمندان گلبرگ با جذب نیروی خدماتی و مراقبتی مجرب و با سابقه، در تلاش است تا بهترین خدمات را به سالمندان و مراجعین ارائه دهد. چه بسا شما با انتخاب این مرکز به عنوان آسایشگاه سالمندان نزدیک نازی آباد بهترین ارائه خدمات در ایران را مشاهده خواهید کرد.

  1. تغذیه مناسب

همان گونه که می دانید از جمله مهم ترین مواردی که می تواند به صورت مستقیم بر سلامت جسمانی و زندگی شما تاثیر گذار باشد، تغذیه سالم است. از این رو خانه سالمندان گلبرگ رژیم غذایی مناسب برای افراد سالخورده را به شکل 3 وعده غذایی اصلی و 2 میان وعده تحت نظارت متخصص تغذیه تهیه و توزیع می کند.

  1. خدمات تفریحی

عوامل این مرکز بر این باوراند که علاوه بر تغذیه و سلامت جسمانی، امکان برپایی و استفاده از خدمات تفریحی نظیر برگذاری جشن های سالانه، استفاده از موسیقی زنده و حضور خواننده در سالن مجموعه، رفتن به پارک، سینما، اماکن زیارتی، تئاتر، کنسرت، رستوران و … می تواند موجبات بهبودی این افراد را هر چه زودتر فراهم سازد.

  1. رسیدگی منظم

همان گونه که می دانید به هر میزان که سن افراد بالاتر می رود و با کهولت سن مواجه می شوند، نیازشان به رسیدگی منظم و مراقبت های درمانی نسبت به گذشته افزایش پیدا می کند. به همین منظور این مرکز خدمات پزشکی و مراقبتی از جمله ویزیت روزانه پزشک و خدمات تخصصی پرستاری ، فیزیوتراپی ، مدد کاری ، روانشناسی و تغذیه و کار درمانی و … را در اختیار افراد سالمندان قرار می دهد.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *