آسایشگاه سالمندان در میدان خراسان

نیروی کار آسایشگاه سالمندان در میدان خراسان بر این باوراند که هر انسانی شایسته بهترین ها بوده و افراد پیر و سالخورده می توانند با حفظ عزت نفس و استقلال خود، می توانند درک بهتری از آرامش و شادابی داشته باشند که توجه و عمل کردن به این موضوع برای سلامت روحی و جسمی آن ها ضروری است.
هنگامی که از خانه سالمندان در میدان خراسان که وظیفه نگهداری از سالمندان و افراد نیازمند به کمک را دارند صحبت می شود، بسیاری از افراد بر این باورند که این گونه از مراکز می تواند نمادی از انزوا و طرد شدگی اجتماعی و خانوادگی باشد و تا زمانی که زنده اند قادر به خو گرفتن با آن نخواهند بود.

اما همان گونه که می دانید هنگامی که افراد پا به سن گذاشته و پیر و سالخورده می شوند، بنا به دلایل متعددی همچون عدم توانایی انجام امور شخصی، ابتلا به بیماری های مزمن و …

بیش از هر دوره ای در زندگی خود نیازمند توجه، خدمات مراقبتی و پرستاری بهترین آسایشگاه سالمندان در میدان خراسان خواهند بود.

خانه-سالمندان-در-میدان-خراسان-خانه-سالمندان-گلبرگ

خانه-سالمندان-در-میدان-خراسان-خانه-سالمندان-گلبرگ

در جامعه ما بر عکس بسیاری از کشور های اروپایی جایگاه ویژه ای را برای افراد پیر و سالخورده در نظر داریم و بر این باوریم که افراد سالخورده در خانواده ها و مقام بسیار بالایی دارند به این منظور در دوران کهنسالی که توانایی های خود را از دست می دهند نباید آن ها را تنها گذاشت.

بلکه می بایست به جبران محبت های گذشته هرآنچه که می توانیم برایشان وقت بگذاریم. آسایشگاه سالمندان محله خراسان تمام تلاش خود را در جهت امید بخشی و زندگی بهتر این عزیزان کرده است.
در حقیقت آسایشگاه سالمندان گلبرگ در تلاش است تا بهترین خدمات مراقبتی و پرستاری را در اختیار افرادی که در این مرکز رندگی می کنند قرار دهد.

چرا که هر انسانی لایق این است که سال های سالمندی خود را در آرامش و آسایش کامل سپری کند. در طی گذشت زمان بدن انسان دچار تغییرات متعددی شده و مشکلات متفاوتی را برای افراد سالمند به وجود خواهد آورد.

از این رو می بایست افراد سالخورده برای زندگی سالم تلاش و کوشش خود را کرده تا با محیط سازگار شوند. در این باره پیشنهاد ما بهره گیری از خدمات مجهزترین آسایشگاه سالمندان در میدان خراسان به عنوان خانه دوم است.

از جمله خدمات آسایشگاه سالمندان در میدان خراسان به عنوان مرکز نگهداری از سالمندان عزیز عبارت است از:

1. ویزیت های روزانه توسط تیم پزشکی و درمانی مجرب و دلسوزکه در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.
2. بهره گیری از انواع روش های درمانی و پانسمان، درمان زخم بستر، تزریقات و سرم درمانی در آسایشگاه بدون نیاز به خروج سالمند از مرکز نگهداری از سالمندان.
3. بهره گیری از تمامی خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی به صورت ابتدایی و پیشرفته برای درمان بیماری های این افراد
4. بهره گیری از اتاق های خصوصی یا دسته جمعی
5. امکان خون گیری و آزمایشات مختلف در سالمندان
6. تسهیل مشارکت افراد سالخورده در نقش های زندگی اجتماعی توسط کادر درمانی متخصص
7. ارتقا سطح کیفی امید به زندگی افراد سالخورده و افزایش آن توسط روانشناسان متخصص این مرکز
8. پذیرش سالمندان عزیز به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه

 

برای آشنایی بیشتر با آسایشگاه گلبرگ لطفا اینجـــــا کلیک کنید

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *