قیمت پرستار سالمند در منزل تهران

نحوه مراقبت از سالمند و قیمت پرستار سالمند در منزل بسته به شرایط جسمی و سلامتی سالمند متفاوت می‌باشد. دوره سالمندی با تغییرات جسمی و روحی بسیاری همراه است که اگر سالمند برای رویارویی با آنها آمادگی نداشته باشد، تحمل شرایط و کنار آمدن با آن برای وی و اعضای خانواده کمی دشوار خواهد بود.

در این شرایط قیمت پرستار سالمند کمتر از این خواهد بود که بخواهید تمام نیازهای سالمند را با فراهم نمودن شرایط برای نگهداری از سالمند برآورده کنید. برای اطلاع از قیمت پرستار سالمند در تهران و عوامل موثر بر آن تا پایان ایم مقاله با ما همراه باشید.

تعیین قیمت پرستار سالمند میتواند به شرایط جسمی و روحی سالمند بستگی داشته باشد.

اگر میخواهید برای سالمند خود پرستار استخدام کنید و نگران قیمت پرستار سالمند در تهران هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معمولا نیمی از سالمندان به دلیل سبک زندگی و یا ابتلا به برخی بیماری‌های ژنتیکی دوره متفاوتی را در سنین سالمندی تجربه می‌کنند. این افراد نیاز به مراقبت بیشتری دارند و قادر نیستند تنها زندگی کنند. برخی از سالمندان نیز از شاید از نظر جسمی در سلامت کامل به سر ببرند اما از نظر روحی نمی‌توانند مستقل زندگی کنند و نیاز دارند که یک نفر همیشه در کنار آنها حضور داشته باشد و به همدم وی را در انجام امور یاری کند. سالمندانی که به آلزایمر مبتلا هستند یا افسردگی شدید دارند از دست سالمندان هستند.

شایع‌ترین بیماری‌هایی که در سنین سالمندی رخ می‌دهد، بیماری آلزایمر، پارکینسون، سکته مغزی و عوارض ناشی از آن، مشکلات قلبی عروقی، دیابت و مشکلات بینایی می‌باشد. هنگامی که سالمند در مرحله خفیف بیماری است می‌تواند به تنهایی زندگی کند. اما برخی از این بیماری‌ها پیشرفت دارند و به تدریج از توانایی ذهنی و جسمی سالمند می‌کاهند. در نتیجه سالمند دیگر نخواهد توانست به تنهایی کارهای روزمره خود را انجام دهد و نیاز به کمک به کمک پرستار سالمند شبانه روزی تهران نیاز دارد.

شاید این طور فکر کنید که تا زمانی که سالمند در کنار همسر و فرزندان خود زندگی می‌کند نیازی به پرستار نیست. اما باید بگوئیم که هیچ کس قادر نیست به تنهایی هم کارهای منزل را انجام دهد و به امرار معاش در بیرون از خانه بپردازد. بالاخره ساعتی از روز نیاز است که از منزل خارج شود و به کار مشغول شود. زمانی که به منزل بازمی‌گردد نیز خسته است و توانایی انجام کارهای سالمند را نخواهد داشت. بنابراین خسته و عصبی می‌شود و آن گونه که باید نمی‌تواند از سالمند خود نگهداری کند. همسر سالمند نیز مسلما در سنین سالمندی به سر می‌برد و خود درگیر مشکلات یک فرد سالمند است و توانایی جسمی و روحی کافی برای مراقبت از یک سالمند دیگر را ندارد. مراقبت از سالمند نیاز به تخصص و مهارت بالا دارد.

در نتیجه بهترین کار استخدام پرستار برای نگهداری از سالمند در منزل می‌باشد. برای نگهداری از سالمند چند نکته مهم باید رعایت شود که پرستاران ما در آسایشگاه سالمندان گلبرگ به خوبی با این موارد و وظایف خود آشنا هستند و به تمامی مسائل مربوط به سالمندان و بیماری‌های آنها آگاه می‌باشند.

نگهداری از سالمند در منزل به دنبال پرستار مورد اعتماد هستید، آسایشگاه سالمندان گلبرگ این خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

قیمت پرستار سالمند در منزل به ابن موضوع بستگی دارد که پرستار به صورت ساعتی حضور داشته باشد یا شبانه روزی

برای نگهداری از سالمند در منزل چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

سالمندی که در منزل نگهداری می‌شود باید از امکانات لازم برخوردار باشد. از امنیت وی در منزل گرفته تا انجام ورزش‌های مفید باید متناسب با شرایط سالمند مهیا شود. سالمندان در این سن بسیار آسیب پذیر هستند و محیط منزل باید برای نگهداری و مراقبت از سالمند تجهیز شود. در این بخش چند نکته مهم در مورد نحوه نگهداری از سالمند در منزل و مراقبت‌های وظایف پرستار سالمند را بر می‌شماریم:

  1. محیط منزل باید برای سالمند ایمن باشد؛
  2. سلامت سالمند بایستی به صورت روزانه بررسی شود؛
  3. تغذیه مناسب و مصرف مواد غذایی مورد نیاز؛
  4. انجام کارهای روزمره سالمند؛
  5. مدیریت داروها و یادآوری زمان مصرف داروها؛
  6. انجام ورزش روزانه سالمند؛

محیط منزل باید برای سالمند ایمن باشد

برای اینکه در محیط منزل هیچ عامل خطر آفرینی برای سلامت سالمند وجود نداشته باشد، منزل باید ایمن سازی شود. با رعایت کردن چند نکته می‌توانید فضای منزل را برای سالمند خود امن کنید. برخی از این نکات را پرستار برای سالمند انجام می‌دهد، اما برخی دیگر را شما باید در منزل تامین نمائید:

  • در بخش‌های مختلف منزل لامپ‌هایی با نور ملایم قرار دهید تا در طول شب و هنگام غروب سالمند دید کافی داشته باشد و به وسایل موجود در اتاق نخورد. محل استراحت سالمند و مسیر رفت و آمد وی به آشپزخانه و سرویس بهداشتی از جمله مسیرهای پر تردد در منزل هستند. با استفاده از یک یا چند آباژور یا با استفاده از چراغ خواب‌های کوچک می‌توانید این نور را تامین کنید.
  • لوازم اضافی مانند مبل و میزهایی که استفاده نمی‌شوند را از مسیر تردد سالمند بردارید، مسیر رفت و آمد سالمند بایستی خلوت باشد و هیچ وسیله و مانعی بر سر راه وی وجود نداشته باشد. اتاق سالمند را نیز خلوت کنید و در اطراف تخت و صندلی وی گلدان یا هر وسیله تزئینی دیگر نگذارید.
  • در مسیر رفت و آمد سالمند و در سرویس بهداشتی و حمام تعدادی میله حمایت کننده نصب کنید تا سالمند در زمان راه رفتن بتواند از آنها برای حفظ تعادل خود استفاده کند. این میله‌ها خطر سقوط و زمین خوردن سالمند را کاهش می‌دهد و کارایی بسیار مفیدی دارد. ما در آسایشگاه سالمندان گلبرگ تمامی راهروها و اتاق‌ها و سرویس بهداشتی را مجهز به میله‌های حمایت کننده نمودیم و سالمندان در زمان راه رفتن و تردد از آنها استفاده می‌نمایند.
  • بخش‌هایی از منزل که احتمال لیز خوردن سالمند وجود دارد را با استفاده از کفپوش‌های پلاستیکی ایمن کنید. به عنوان مثال کف آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام را ایمن کنید تا سالمند در اثر لیز خوردن دچار شکستگی یا در رفتگی استخوان نشود. همانطور که می‌دانید در سنین سالمندی روند ترمیم استخوان بسیار کند خواهد بود، به همین دلیل اگر کوچکترین شکستگی در بدن سالمند ایجاد شود مدت زمان طولانی طول میکشد تا ترمیم شود. این مدت زمان برای سالمند و همراهان وی بسیار دشوار خواهد بود.
  • سیم‌ها و کابل‌های موجود در منزل را نظم دهید کنید تا در مسیر رفت و آمد سالمند قرار نداشته باشند. سیم تلفن، سیم آنتن یا تلویزیون و … را به دور پایه میز ببندید تا بر روی زمین نیفتند و به پای سالمند گیر نکنند.
  • بر آمدگی‌های چارچوب در و تا خوردگی فرش یا موکت را صاف کنید. هر گونه برآمدگی و مانع کوچک ممکن است تعادل سالمند را بر هم بزند و موجب سقوط کردن وی شود. چارجوب در را حتی المکان صاف کنید و فرش و موکت را با استفاده از میخ یا چسب بر روی زمین محکم کنید تا حرکت نکنند و جمع نشوند.
  • ارتفاع تخت را طوری تنظیم کنید که سالمند به راحتی بتواند از روی تخت بلند شود و روی آن بنشیند. اگر ارتفاع تخت خیلی زیاد یا خیلی کم باشد نشستن و برخاستن بر روی تخت برای سالمند دشوار خواهد بود. همچنین اگر ارتفاع تخت زیاد باشد ممکن است در زمان برخاستن از تخت سالمند تعادل خود را از دست داده و از روی تخت بر زمین بیفتد.

سلامت سالمند بایستی به صورت روزانه بررسی شود

علائم حیاتی سالمندان باید به صورت روزانه بررسی شود. پرستار سالمندهر روز سلامت عمومی سالمند، ضربان قلب، فشار خون، قند خون و … را چک می‌کند و در صورت وجود هر گونه تغییر وضعیت به فرزندان سالمند یا پزشک اطلاع می‌دهد. سالمندی که تنها زندگی می‌کند هرگز نمی‌تواند از این امکانات بهره مند شود. فرزندان سالمند نیز فرصت کافی برای بررسی خدمات پزشکی را به صورت مرتب و روزانه ندارند.

مهمترین مزیت حضور پرستار در کنار سالمند، بهره مند شدن سالمند از خدمات پرستاری است. پرستار هر روز حال عمومی سالمند را بررسی می‌کند، داروهای وی را یادآوری می‌کند، در صورت نیاز به انجام تزریق دارو، تزریقات را در منزل انجام می‌دهد، اگر سالمند نیاز به تعویض پانسمان داشته باشد، پرستار پانسمان را عوض می‌کند و تمامی موارد بهداشتی و درمانی به دقت رعایت می‌شود.

شاید قیمت آسایشگاه سالمندان مقرون به صرفه باشد اما حضور سالمند در منزل خود به وی حس آرامش و امنیت بیشتری را القا می‌کند و رقیمت پرستار سالمند نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در ادامه درباره مزایای حضور سالمند در منزل و استفاده از خدمات پرستاری و مراقبتی صحبت خواهیم کرد.

تغذیه مناسب و مصرف مواد غذایی مورد نیاز

سالمندی که تنها زندگی می‌کند نمی‌تواند به خوبی برای خود غذا تهیه کند و شاید در بیشتر روزهای هفته غذایی مانده یا سبک میل کند. عدم مصرف مواد غذایی مورد نیاز برای سالمند عوارضی به همراه خواهد داشت. یکی از این مشکلات، مشکل سوء تغذیه است. برخی از سالمندان نیز به دلیل تنهایی شروع به زیاده روی در خوردن غذا می‌کنند و با مشکل اضافه وزن مواجه می‌شوند.

پرستار سالمند در منزل مراقب تغذیه و رژیم غذایی وی نیز می‌باشد. پرستار بر اساس نیاز سالمند و شرایط جسمی وی غذای مناسب را طبخ می‌کند. استفاده از مواد غذایی مناسب در بهبود حال سالمند نقش بسیار موثری دارد. رژیم غذایی هر سالمند بسته به شرایط جسمی و نوع بیماری وی متفاوت است و باید از مواد غذایی ممنوعه پرهیز نمود. اگر این موارد رعایت نشود، خال سالمند بدتر خواهد شد و بیماری و عود می‌کند.

پرستاران آموزش دیده و کاربلد به خوبی می‌دانند که چگونه غذاهای رژیمی را خوش مزه و خوش عطر تهیه کنند تا سالمند از خوردن آن لذت ببرد و مواد غذایی مورد نیاز بدن خود را تامین کند. مصرف 2 الی 3 واحد میوه و سبزیجات در روز بایستی در رژیم غذایی سالمند وجود داشته باشد. مصرف میان وعده سالم و مقوی برای سالمندانی که در وعده اصلی غذای کمی میل می‌کنند الزامی است.

اگر پرستار برای سالمند خود استخدام کرده اید در مورد وظایف او با هم صحبت کنید.

یکی از وظایف پرستارانی که در منزل از سالمند نگهداری می‌کنند، انجام کار های روزمره سالمند مانند غذا درست کردن است.

انجام کارهای روزمره سالمند

سالمندان به دلیل کاهش قدرت بدنی و بیماری قادر نیستند به تنهایی کارهای روزمره و کارهای منزل را انجام دهند و نیاز است که فردی در انجام امور منزل و نظافت به آنها کمک کند. پرستار سالمند در منزل علاوه بر نگهداری از سالمند در انجام کارهای منزل نیز به سالمند کمک می‌کند. نظافت منزل، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … از دیگر خدماتی است که توسط پرستار ارائه می‌گردد.

رعایت بهداشت و نظافت منزل در سلامت سالمندان نقش بسیار موثری دارد. بدن سالمندان به دلیل کهولت سن بسیار در برابر آلودگی و میکروب حساس است و احتمال بیمار شدن آن‌ها زیاد است. از جمله خدمات پرستار منزل می‌توان به آشپزی، گرد گیری و تمیز کردن منزل، نظافت لباس و تعویض ملحفه و لباس سالمند و … اشاره نمود. در برخی از شرایط نیز ممکن است مسئولیت خرید منزل نیز با تصمیم پرستار بر عهده وی باشد.قیمت پرستار سالمند در منزل با توجه به خدماتی که ارائه می‌گردد محاسبه خواهد شد.

مدیریت داروها و یادآوری زمان مصرف داروها

سالمندان به دلیل کهولت سن زمان مصرف داروی خود را فراموش می‌کنند و این اتفاق برای سالمندانی که به آلزایمر مبتلا هستند بیشتر پیش می‌آید. مصرف به موقع دارو برای سالمندان بیمار از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل باید در زمان مشخص شده توسط پزشک و به میزان مناسب مصرف شود.

برخی از سالمندان به دلیل فراموش کردن زمان مصرف دارو ممکن است دارو را کمتر یا بیشتر از حد نیاز مصرف کنند. این اتفاق خطراتی برای سالمند به همراه دارد. پرستار با انواع دارو آشنا است و زمان مصرف دارو را به سالمند یادآوری می‌کند. داروها بایستی از دسترس سالمندانی که به آلزایمر یا زوال عقل مبتلا هستند دور نگه داشته شود تا دارویی را بدون اطلاع پرستار مصرف نکنند.

انجام انواع تزریقات و سرم تراپی نیز توسط پرستار در منزل انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست سالمند برای دریافت خدمات درمانی مانند تزریقات دارو و تزریق سرم به درمانگاه یا مراکز درمانی مراجعه کند. این یک مزیت بزرگ برای سالمند محسوب می‌شود. بسیاری از سالمندان به دلیل کهولت سن و بیماری نمی‌توانند از منزل خارج شوند و مایل هستند خدمات درمانی را در منزل دریافت کنند. با حضور پرستار سالمند در منزل تمامی خدمات مراقبت از سالمند و خدمات درمانی و پرستاری در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل ارائه می‌شود.

برای اطلاع از قیمت آسایشگاه سالمندان و قیمت پرستار سالمند در تهران به وب سایت https://gollbarg.com/ مراجعه نمائید.

انجام ورزش روزانه سالمند

ورزش و تحرک برای سالمندان از اهمیت بالایی برخوردار است و هر سالمند باید به طور متوسط سه روز در هفته ورزش کند. عدم تحرک موجب بروز بسیاری از بیماری‌های مفصلی و عضلانی می‌شود و در صورت ابتلا به نوعی بیماری، روند پیشرفت آن را تسریع می‌بخشد. انجام ورزش‌های روزانه از اضافه وزن و خشکی عضلات جلوگیری می‌کند.

توصیه می‌شود سالمندان ورزش‌های سبک مانند پیاده روی، حرکات کششی سبک و نرم را انجام دهند و سوخت و ساز بدن خود را بیشتر کنند. پرستار نیز می‌تواند سالمند را به انجام حرکات روزانه و ورزش کردن تشویق کند و با همراهی کردن وی در پیاده روی و ورزش روحیه سالمند را بالا برده و یک روتین منظم را در زندگی سالمند ایجاد نماید.

ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی پرستار سالمند  

از مهمترین ویژگی‌های پرستار سالمند، اخلاق خوش و پسندیده است. پرستار باید فردی صبور و مهربان باشد و با روحیه شاد و با استفاده از خلاقیت خود بتواند روحیه سالمند را بالا نگه دارد. رعایت اصول اخلاقی و وجدان کاری از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی پرستار می‌باشد. فرزندان و نزدیکان سالمند در زمان استخدام پرستار بایستی در یک جلسه حضوری با وی صحبت کنند و درباره خصوصیات اخلاقی وی اطلاعات کافی کسب نمایند.

در صورتی که نیاز باشد پرستار به صورت شبانه روزی در کنار سالمند حضور داشته باشد این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است و پرستار همانند یکی از اعضای خانواده بایستی بتواند با سالمند ارتباط برقرار کند و با وی رابطه صمیمی و دوستانه برقرار نماید.

بدین ترتیب سالمند با پرستار خود احساس نزدیکی بیشتری خواهد داشت و می‌تواند مشکلات خود را با وی در میان گذاشته و در انجام کارهای درمانی و ورزش و کارهای دیگر با او همکاری لازم را انجام دهد. در آسایشگاه سالمندان گلبرگ، پرستاران به خوبی می‌دانند که چگونه با سالمندان ارتباط برقرار کنند. هر سالمند شخصیت منحصر به فردی دارد و نیاز است که با او به درستی رفتار شود. در زمان مصاحبه با پرستار باید درباره میزان تحصیلات، سن، وضعیت تاهل و … اطلاعات کافی کسب کنید و با شرایط وی آشنا باشید.

اهمیت جنسیت پرستار سالمند

از دیگر موارد مهم در مورد استخدام پرستار سالمند، جنسیت پرستار است. معمولا جنسیت پرستار را هم جنس با سالمند انتخاب می‌کنند تا هم سالمند و هم پرستار احساس راحتی بیشتری داشته باشند. سالمندان با پرستاران جنس مخالف خود نمی‌توانند ارتباط نزدیکی برقرار کنند و همیشه معذب خواهند بود. به همین دلیل اگر نیاز باشد که پرستار مادر سالمند را از زمین بلند کند بهتر است شرایط را طوری فراهم نمائید که حتی الامکان پرستار خانم این کار را انجام دهد. این مساله برای سالمندانی که به مسائل مذهبی اهمیت می‌دهند بسیار مهم است و ممکن است پس از هر بار جابجایی توسط پرستار جنس مخالف حال روحی مساعدی نداشته باشند. این موضوع به مرور موجب ناراحتی و افسردگی سالمند می‌شود. پس بهتر است در زمان انتخاب جنسیت پرستار با سالمند خود مشورت کنید و در این مورد نیز از او نظر بخواهید.

قیمت استخدام پرستار سالمند در منزل

قیمتی که برای استخدام پرستار سالمند در منزل مشخص می‌شود از سوی وزارت بهداشت تعیین شده است و این قیمت به تمامی مراکز ارائه کننده خدمات پرستاری و آسایشگاه سالمندان ابلاغ می‌گردد. اما به طور کلی قیمت آسایشگاه سالمندان برای استخدام پرستار سالمند در منزل به شرایط سالمند و نوع خدمات درخواستی متغیر است.

میزان ساعت کاری پرستار، شرایط جسمی و روحی سالمند، نوع بیماری و نحوه مراقبت از سالمند، میزان خدمات مورد نیاز برای مراقبت از سالمند و نوع قرارداد در میزان قیمت استخدام پرستار تاثیر خواهند داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید و با ذکر شرایط مورد نظرتان و وضعیت سالمند خود می‌توانید از قیمت استخدام پرستار مطلع شوید.

بهترین دلیل استخدام پرستار سالمند در منزل این است که سالمند در محیط امن خود باقی می‌ماند.

اگر در منزل از سالمند خود نگهداری کنید سالمند احساس اعتماد به نفس خود را حفظ می‌کند.

مزایای نگهداری از سالمند در منزل

مهمترین مزیت ارائه خدمات پرستاری برای سالمند در منزل، حضور وی در محیطی امن و آشنا مانند خانه است. بدین ترتیب سالمند احساس خواهد کرد که مورد احترام قرار گرفته است و به خواسته وی اهمیت داده شده و به جای اینکه او را به آسایشگاه سالمندان ببرند، در منزل تحت مراقبت است.

آرامش و راحتی منزل بسیار بیشتر از بیمارستان یا آسایشگاه است و به همین دلیل برخی از سالمندان از رفتن به آسایشگاه امتناع می‌کنند. سالمندان معمولا وابستگی شدیدی به منزل خود دارند و به هیچ وجه دوست ندارند از منزل خود خارج شوند و آن را با مکانی دیگر جایگزین کنند.

اما در برخی شرایط که نگهداری از سالمند در منزل به هیچ وجه امکان پذیر نیست، بایستی سالمند را متعاقد نمود که بیمارستان یا آسایشگاه سالمندان بهترین مکان برای زندگی است. سالمندانی که نیاز به خدمات پزشکی و درمانی ویژه دارند باید تحت مراقبت پزشک باشند و تنها خدمات پرستاری برای آنها کافی نخواهد بود. در این شرایط بهترین مکان برای زندگی و مراقبت از پرستار، آسایشگاه سالمندان است.

از دیگر مزایای حضور پرستار سالمند در منزل، حس استقلال سالمند است. سالمندان در دوست ندارند استقلال خود را از دست بدهند و در جایی زندگی کنند که آن را خانه خود نمی‌دانند. سالمندان دوست دارند همه چیز تحت نظر آنها پیش برود. جای لوازم باید همیشه به یک صورت باشد، نظم خانه باید همیشه رعایت شود، نظم آشپزخانه نباید به هم بریزد و مواردی از این قبیل. این تصمیم گیری‌ها به سالمندان حس استقلال می‌دهد.

مزیت دیگر استخدام پرستار سالمند در منزل صرفه جویی در هزینه‌ها است. هزینه نگهداری از سالمند در بیمارستان بسیار بیشتر از هزینه استخدام پرستار است و به همین دلیل بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند به جای اینکه سالمند خود را به مراکز درمانی بسپارند، وی را در منزل خود نگهداری نموده و از پرستار سالمند در منزل کمک بگیرند.

حضور سالمند در منزل موجب پر رنگ بودن نقش بزرگ خانواده در خانه و در جامعه است. وقتی که سالمند در منزل حضور دارد، اعضای خانواده دور یکدیگر جمع می‌شوند و به عنوان بزرگتر خانواده به دیدار وی می‌روند. همین مساله خود دلیلی است برای ارتباط میان اعضای خانواده و بستگان. بدین ترتیب خانواده پایدار خواهد ماند و رابطه میان اعضای خانواده نیز محکم‌تر خواهد بود. سالمند نیز با مشاهده اعضای خانواده در کنار خود و دیدن دوستان و نزدیکان روحیه شاداب‌تری خواهد داشت و احتمال بروز افسردگی و مشکلات روحی در وی کاهش خواهد یافت.

سالمندان از نظر روحی بسیار حساس هستند و به همین دلیل نباید هرگز آنها را زور و با نارضایتی از منزل دور کرد. سالمندی که به اجبار در آسایشگاه سالمندان زندگی کند در معرض ابتلا به انواع بیماری روحی قرار دارد و در نتیجه شرایط جسمی وی نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و مشکلات بیشتر از قبل خواهد شد.

به همین دلیل اگر به هر علت تصمیم گرفتید سالمند خود را آسایشگاه سالمندان ببرید بهتر است او را از نظر روحی آماده کنید. برای آماده نمودن سالمند می‌توانید از روان درمانگر کمک بگیرید. وی به خوبی می‌داند که چگونه با سالمند شما صحبت کند تا وی با رضایت قلبی حاضر به ترک منزل شود. حضور برخی از سالمندان در آسایشگاه برای بهبود حال حسمی آنها الزامی است و در برخی موارد علی رغم میل قلبی باید این کار را انجام داد.

در نتیجه اگر به هر دلیل تصمیم گرفتید برای سالمند خود پرستار استخدام کنید بهتر است، بدانید که شاید قیمت پرستار سالمند در منزل کمی با قیمت آسایشگاه سالمندان متفاوت باشد، اما باید بدانید که مهم آرامش و آسایش سالمند شما است. قیمت پرستار سالمند در تهران به نیازها و شرایط جسمی سالمند بستگی دارد و در برخی از شرایط ممکن است قیمت پرستار سالمند بسیار کمتر از قیمت آسایشگاه سالمندان باشد. با توجه خواسته و نیاز سالمند خود باید تصمیم بگیرید که وی در منزل حضور داشته باشد یا برای مدتی در خانه سالمندان تحت مراقبت قرار گیرد.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *