آسایشگاه سالمندان در خاقانی

می توان گفت یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب بنیان گذاری و روی کار آمدن آسایشگاه سالمندان در خاقانی و مراکزی از این دست شده است، ارتقا سطح سلامت و افزایش سطح کیفی زندگی سالمندان است.شایان ذکر است که موسسه گلبرگ به عنوان بهترین آسایشگاه سالمندان در خاقانی تحت نظارت سازمان بهزیستی تمامی امکاناتی که یک انسان به عنوان سالمند برای یک زندگی سالم و ایده آل در خانواده نیاز دارد را برای افراد پیر و سالخورده فراهم آورده است.

همان گونه که می دانید زندگی امروزه با گذشت زمان و متوجه تغییراتی در سبک زندگی نسبت به گذشته بوده است. در حقیقت هم اکنون محیط گسترده خانواده به یک محیط هسته ای تبدیل شده و افراد خانواده تا حذوذی نقششان در زندگی متفاوت شده است. به صورتی که امروزه فرزندان نسبت به گذشته کمتر نقش حمایتی برای والدین خود را دارند. به همین منظور است که بخش رفاه و تامین اجتماعی امروزه با دغدغه مطرودیت اجتماعی سالمندان روبرو هستند. از این رو آسایشگاه سالمندان گلبرگ و مراکز نگهداری از افراد پیر و سالخورده بیش از گذشته مورد حمایت مسئولان و خانواده ها قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که در این زمینه مناسب سازی فضا های داخلی و خارجی خانه سالمندان در خاقانی و دیگر مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان، طراحی و چیدمان آن بر طبق دکوراتیو فضای منزل، اجتناب از نگهداری این افراد در اتاق هایی با فضای کوچک و شلوغ به ویژه امروزه با وجود ویروس کرونا به همراه ارتقای کیفیت خدمات می تواند در میزان ایجاد احساس های ناخوشایند در این افراد جلوگیری کند.

شایان ذکر است که نوع خدمات دهی این مراکز و کیفیت آسایشگاه سالمندان خوب در خاقانی بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند تاثیر مستقیمی بر میزان ارتباط افراد پیر و سالخورده با جامعه و خانواده خود داشته باشد. از این رو می توان گفت که به شکل موثری می تواند بر تجارب منفی ناشی از کهولت سن کاهنده باشد. به همین منظور یشنهاد ما انتخاب مراکزی است که با در دست داشتن نیروی کار حرفه ای و متخصص در این زمینه توانسته اند تا نیاز خانواده ها را به این گونه مراکز مرتفع سازند.

بهترین-آسایشگاه-سالمندان-خاقانی-آسایشگاه-سالمندان-گلبرگ

بهترین-آسایشگاه-سالمندان-خاقانی-آسایشگاه-سالمندان-گلبرگ

خدمات ارائه شده آسایشگاه سالمندان گلبرگ

  1. خدمات تخصصی پرستاری و مراقبت از سالمندان در بهترین خانه سالمندان شرق تهران؛
  2. فیزیوتراپی و کار درمانی سالمندان برای افزایش توانایی های حرکتی؛
  3. روانشناسی و بهبود موثر بهداشت روان سالمندان؛
  4. تغذیه مناسب جهت دریافت انرژی مورد نیاز بدن؛
  5. شنوایی سنجی و ارزیابی و درمان کم شنوایی و مشکلات مربوط به آن؛
  6. گفتار درمانی و مشاوره در زمینه اختلالات در گفتار و بلع سالمندان.

این مجموعه برای این که بتواند آرامش و آسایش را به سالمندان عزیز هدیه کند، فضای سبز بزرگ و زیبایی را اطراف ساختمان خود ترتیب داده تا افراد سالخورده بتوانند از هوای پاک هر روزه استفاده کنند. خانه سالمندان گلبرگ با کادر پزشکی و پرستاری مجرب توانسته است محیط دلنشینی را برای سالمندان عزیز فراهم بیاورد. در این مرکز کلیه خدمات درمانی همچون فیزیوتراپی، مدد کاری، روانشناسی، تغذیه، کار درمانی به افراد سالخورده ارائه می شود.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *