آسایشگاه سالمندان در افسریه

آسایشگاه سالمندان در افسریه امروز بر آن شده تا بازدید کنندگان محترم از وب سایت آسایشگاه سالمندان گلبرگ را با نیاز های افراد سالخورده و خدمات ارائه شده این مرکز آشنا کند. شاید از خود بپرسید که بهترین آسایشگاه سالمندان افسریه باید چه ویژگی هایی را داشته باشد؟ برای فهم بهتر این موضوع در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

روان شناسان و صاحب نظران عصر کهنسالی را به عنوان دوره زوال حیات بشر عنوان می کنند. دلیل این دیدگاه نیز می تواند ناتوانی های جسمی حرکتی و محرومیت های اجتماعی باشد که اکثر افرادی که پا به سن گذاشته اند با آن روبرو می شوند که چاره ای جز کنار آمدن با آن ندارند. طی این بازه زمانی سلامت جسمانی سالمندان عزیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته و ممکن است درآمد خود را به میزان قابل توجهی از دست بدهند و به مرور زمان رابطه شان با همسر و فرزندان کمرنگ تر می شود.
خانه سالمندان افسریه بر اساس دوران سنی حساسی که افراد پیر و سالخورده در زندگی خود تجربه می کنند با در دست داشتن نیرو های مجرب در زمینه مراقبت – پرستاری و خدمه دلسوز و مسئولیت پذیر، به شان و شخصیت سالمندان عزیز بهایی والا می دهند.

خانه-سالمندان-افسریه-خانه-سالمندان-گلبرگ

خانه-سالمندان-افسریه-خانه-سالمندان-گلبرگ

آسایشگاه سالمندان افسریه

آسایشگاه سالمندان نزدیک افسریه به عنوان مرکز توانبخشی و نگهداری از سالمندان کار خود را به صورت شبانه روزی انجام داده و به عنوان یک مرکز معتبر با نیروی پرستاری دلسوز تاسیس شده تا بتواند خدمات خود را به سالمندان عزیز ارائه دهد. این مجموعه با محیطی آرام در یک خانه ویلایی آماده خدمت رسانی به شما است.

بهتر است بدانید که این مجموعه خدمات منحصر به فردی را ارائه می دهد که شامل:

1. خدمات تخصصی پرستاری

آسایشگاه سالمندان شرق تهران، مجموعه ای از افراد آموزش دیده با مدرک تخصصی مراقبت از سالمند را به خدمت گرفته تا بتواند به صورت شبانه روز مراقبت از سالمندان عزیز شما را تضمین نماید.

2. فیزیوتراپی و کار درمانی سالمندان

یکی از راه های درمانی که می تواند کمک بسیار زیادی به افراد سالخورده جهت افزایش میزان توانمندی حرکتی و رسیدن به سطح قابل قبولی از توانایی جسمی حرکتی کند، برگذاری جلسات متعدد فیزیوتراپی سالمندان است که مجموعه گلبرگ به عنوان یک آسایشگاه سالمندان خوب در افسریه این خدمات را به سالمندان عزیز ارائه می دهد.

3. روانشناسی سالمندان

مشکلات روانی می تواند در نهایت تاثیرات منفی بر جسم فرد به همراه بگذارد. از این رو با برگذاری جلسات روانشناسی سالمندان، می توانید گامی موثر در جهت بهداشت روانی آن ها بردارید.

4. تغذیه سالمندان

هنگامی که فرد با کهولت سن مواجه می شود به صورت طبیعی نیاز به دریافت انرژی در وی به کمترین حد ممکن می رسد. از این رو چنانچه تغذیه سالم و مغذی مصرف نکنند، میزان دریافت انرژی در بدنشان پایین تر از حد نساز خواهد بود.

5. گفتار درمانی و شنوایی سنجی سالمندان

هنگامی که افراد پا به سن می گذارند با مشکلات متعددی نظیر اختلالات گفتاری و کم شنوایی مواجه خواهند شد و عموما این مشکل به صورت دائمی با فرد همراه است. از این رو موسسه گلبرگ با در اختیار گرفتن ادیولوژیست به ارزیابی و درمان کم شنوایی و مشکلات آن بر آمده است.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *