قیمت خانه سالمندان خصوصی تهران

هزینه و قیمت خانه سالمندان خصوصی در تهران

ورزش یکی از مهمترین برنامه‌های درنظر گرفته شده در خانه سالمندان خصوصی برای سالمندان است و بهترین راه برای فعال نگه داشتن بدن و حفظ سلامتی جسمی و روحی شناخته شده است. ورزش در بهبود روحیه سالمندان و بهتر شدن شرایط جسمی آنها نقش بسیار موثری دارد و به همین دلیل در خانه سالمندان خصوصی برنامه ورزشی منظمی به صورت روزان هدر نظر گرفته شده است. لوازم ورزشی موجود در مرکز و خدماتی که در این راستا ارائه می‌گردد در قیمت خانه سالمندان خصوصی تهران تاثیر دارد. هزینه خانه سالمندان خصوصی در تهران با توجه به امکاناتی که برای آسایش سالمندان مهیا شده است محاسبه می‌شود.

انجام حرکات ورزشی منظم و صحیح کمک می‌کند تا دامنه حرکتی سالمندان افزایش یابد و قدرت بدنی از دست رفته سالمندان نیز بازگردد. بسیاری از سالمندان به دلیل ضعف جسمی و عدم تحرک به مرور زمان عضلات خود را از دست می‌دهند و همین مساله باعث می‌شود تا مشکلات حرکتی و تعادلی در سالمندان بروز کند.

اهمیت ورزش در خانه سالمندان خصوصی

طبق مطالعات انجام شده، مشخص شده است که حتی ورزش‌های کوتاه و سبک بر سلامت افراد بسیار موثر است و علائم پیری را در آنها کاهش می‌دهد. واضح‌تر بگوئیم، ورزش شما را جوان نگه می‌دارد. فردی که ورزش می‌کند یک قلب ورزشکار و قوی دارد، تنفس بهتری دارد و همچنین عضلات و ماهیچه‌های قدرتمند و توانمندی دارد. استخوان‌ها تراکم بیشتری خواهند داشت و روحیه افراد نیز چندین برابر بهتر از فردی خواهد بود که هیچ ورزشی انجام نمی‌دهد و بی تحرک است.

پس از ورود به مرحله‌ی سنین پایانی، فعالیت‌های جسمی به عنوان یک عامل حیاتی در حفظ سلامتی و کیفیت زندگی آنها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

توجه به فعالیت‌های ورزشی منظم در خانه سالمندان خصوصی، به عنوان یک عامل کلیدی در حفظ سلامتی جسمانی و روحی آنها، بسیار ضرور است.

در خانه سالمندان خصوصی تهران برای مقابله با عدم تحرک سالمندان، برنامه‌های ورزش گروهی ترتیب داده شده است و لحظات شاد و پرنشاطی برای سالمندان فراهم شده است. سالمندان پس از ورود به سن 60 سالگی به طور طبیعی قدرت جسمی خود را از دست می‌دهند و اگر تحرک کافی نداشته باشند خیلی زود عضلاتی ضعیف و کم توان خواهند داشت. ورزش بایستی از دوران جوانی و میانسالی آغاز شود تا اثرات آن را در دوره سالمندی مشاهده شود. افرادی که ورزش می‌کنند حدود 10 الی 20 سال از همسالان خود سلامت‌تر و جوان‌تر به نظر می‌آیند.هزینه خانه سالمندان خصوصی با توجه به امکانات ورزشی موجود متفاوت خواهد بود.

اهمیت ورزش برای سالمندان و نقش آن بر هزینه خانه سالمندان خصوصی در تهران

 

در بهترین خانه سالمندان خصوصی ورزش بسیار حائز اهمیت می‌باشد و پرسنل در تلاش هستند تا از بی تحرک ماندن سالمندان جلوگیری نمایند. ورزش نه تنها برای سلامت جسمی سالمندان مفید است، بلکه برای حال روحی و افزایش حس اعتماد به نفس آنها نیز بسیار موثر است. تحرک و انجام فعالیت‌های بدنی از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی و بسیاری از بیماری‌های جسمی جلوگیری می‌کند. حال می‌خواهیم بدانیم که چرا سالمندان باید تحرک داشته باشند و ورزش کنند.

  • جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان با افزایش تراکم استخوان

پوکی استخوان یکی از شایع‌ترین بیماری‌های دوره سالمندی است و بسیاری از افراد به دلیل عدم تحرک و تعذیه نادرست در سنین پائین‌تر به این مشکل دچار می‌شوند. یکی از مهمترین عوارض پوکی استخوان شکستگی استخوان در اثر ضربه یا زمین خوردن است. یکی از راه‌های افزایش تراکم استخوان، ورزش کردن است. بدین ترتیب پوکی استخوان در فردی که ورزش می‌کند هرگز مشاهده نخواهد شد. به همین دلیل است که در خانه سالمندان خصوصی برای ورزش کردن برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از خدمات، هزینه خانه سالمندان خصوصی و نحوه پذیرش سالمندان با

بانوان بیشتر از آقایان دچار پوکی استخوان می‌شوند، این موضوع در زنان یائسه پیشرفت سریعتری دارد و حدود 2 درصد در هر سال توده استخوانی از بین می‌رود. اما ورزش کردن بر کاهش روند پوکی استخوان بسیار موثر است. انجام حرکات ورزشی و داشتن فعالیت مداوم موجب می‌شود تا بافت استخوان ترمیم شود و تراکم استخوان‌ها به حالت طبیعی خود بازگردد.

  • افزایش اعتماد به نفس و روحیه مثبت

از دست دادن قدرت بدنی و عدم توانایی برای انجام کارهای روزمره موجب می‌شود تا سالمندان احساس ناتوانی کنند و از اینکه محتاج دیگران هستند افسرده شوند. یکی از مهمترین تاثیرات ورزش کردن در بهترین خانه سالمندان خصوصی بالا رفتن قدرت بدنی و توانایی در انجام کارها است. بدین ترتیب سالمندان اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت.

  • افزایش سوخت و ساز بدن

وجود تحرک بدنی و برنامه ورزشی در خانه سالمندان خصوصی تهران موجب می‌شود تا سوخت و ساز بدن بیشتر باشد و همین موضوع کم می‌کند تا چربی اضافی موجود در بدن از بین برود و مشکلاتی از قبیل اضافه وزن و مشکلات ناشی از آن به طرز چشم گیری کاهش می‌یابد. وجود اضافه وزن در سالمندان موجب می‌شود تا برای انجام امور روزمه دچار مشکل شوند. هچنین مشکلاتی مانند کمر درد و مشکلات زانو و مفاصل نیز ناشی از اضافه وزن است و بهترین راه برای سوزاندن چربی اضافی و بالا بردن متابولیسم بدن، ورزش کردن است. برخی از سالمندان که توانایی ایستادن ندارند می‌توانند به صورت نشسته ورزش کنند.

  • بالا رفتن قدرت حفظ تعادل

با ورود به دوره سالمندی به طور طبیعی حفظ تعادل در راه رفتن و هماهنگ بودن اندام کمی مشکل خواهد شد. ورزش کردن در خانه سالمندان خصوصی گلبرگ کمک می‌کند تا این مشکل شایع کمی دیرتر در سالمندان بروز کند. سالمندان با انجام حرکات ورزشی و قدرتی تمرکز بیشتری بر اندام خود خواهند داشت. انجام حرکات منظم ورزشی برای هماهنگ شدن حرکت اعضای بدن نیز موثر خواهد بود. انجام حرکات ورزشی برای کاهش لرزش اندام ناشی از عوامل مختلف در سالمندان نیز مفید است. با انجام تمرین‌های تقویتی، عضلات تقویت می‌شوند و لرزش اندام تا حد چشمگیری کاهش می‌یابد.

  • معاشرت و تعامل با افراد جامعه

خانه نشینی سالمندان و عدم حضور آنها در جامعه در سنین سالمندی موجب می‌شود که سالمندان دچار افسردگی شوند. به همین دلیل در خانه سالمندان گلبرگ شرکت کردن در ورزش‌های گروهی و در ارتباط بودن با افراد دیگر برای حال روحی سالمندان ضروری است. تعامل با سایر سالمندان و انجام فعالیت‌های گروهی و مفرح در خانه سالمندان خصوصی گلبرگ موجب می‌شود تا سالمندان احساس سرزندگی و نشاط داشته باشند و اینگونه تصور نکنند که از جامعه ترد شده‌اند.

 

  • عملکرد بهتر دستگاه تنفسی و کاهش مشکلات ریوی

در سنین سالمندی به دلیل تغییر شکل ستون فقرات و خم شدن آن به سمت جلو، قفسه سینه تحت فسار قرار می‌گیرد و به همین علت دستگاه تنفسی عملکرد خوبی نخواهد داشت. مشکلات تنفسی، کم آوردن نفس در هنگام راه رفتن و فعالیت از جمله علائمی است که در سالمندان مشاهده می‌شود. انجام فعالیت‌های ورزشی در خانه سالمندان شرق تهران علاوه بر اینکه مشکلات ستون فقرات و قفسه سینه را حل می‌کند، به بهبود عملکرد دستگاه تنفس و ریه نیز کمک می‌کند. 

  • تنظیم دیابت و پیشگیری از پیشرفت بیماری

انجام ورزش‌های پر تحرک در بهترین خانه سالمندان خصوصی همانند ایروبیک برای بهبود سالمندان و بیماران دیابتی و پیشگیری از پیشرفت بیماری بسیار موثر است. لازم به ذکر است که این موضوع برای بیماران دیابتی که به انسولین نیاز ندارند تائید شده است.

  • بهبود عملکرد مفاصل و تقویت قدرت انعطاف پذیری آنها

انجام حرکات مختلف ورزشی و حرکت دادن مفاصل به مرور زمان باعث می‌شود تا قدرت انعطاف پذیری مفاصل بیشتر شود و مشکلاتی از قبیل درد مفاصل کاهش خواهد یافت. حرکات ورزشی باید تحت نظر مربی و افراد متخصص حاضر در خانه سالمندان خصوصی انجام شود تا مشکلی برای مفصل آسیب دیده بوجود نیاید. ورزش کردن تورم مفاصل را تا اندازه چشم گیری کاهش می‌دهد و برای تسکین دردهای آرتریتی نیز مفید است.

  • کاهش مشکلات قلبی عروقی و پیشگیری از بروز سکته قلبی

ورزش کردن باعث می‌شود تا عضلات قلب تقویت شوند و خطر بروز بیماری‌های قلبی در دوره سالمندی و میانسالی کاهش می‌یابد. با تقویت شدن عضلات قلب، پمپاژ خون به درستی انجام می‌شود و ضربان قلب منظم می‌شود.

  • عملکرد دستگاه گوارش بهبود می‌یابد

از دیگر فواید ورزش کردن در خانه سالمندان بهبود عملکرد دستگاه گوارش و دفع کامل مواد زاید از بدن است. یکی از بهترین روش‌های درمانی برای افرادی که دچار یبوست هستند، ورزش کردن است. فعالیت ورزشی مداوم و منظم برای پیشگیری از بروز سرطان روده بزرگ بسیار موثر می‌باشد.

  • کاهش عوارض برخی بیماری‌های مزمن

برخی از بیماری‌های مزمن در دوره سالمندی موجب می‌شود تا سالمند برای حفظ تعادل و انجام امور روزمره دچار مشکل شود. به عنوان مثال بیماری پارکینسون به مرور زمان پیشرفت داشته و قدرت بدنی فرد را به طور کامل تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این شرایط بهترین راه برای کنترل بیماری و کند کردن روند پیشرفت بیماری انجام حرکات ورزشی و فعالیت روزانه است. از دیگر بیماری‌های مزمن که سلامت جسمی و روانی بیمار را تحت تاثیر قرار می‌دهد بیماری آلزایمر و در شرایط حاد زال عقل است. انجام حرکات روتین ورزشی موجب می‌شود تا مغز این افراد فعالیت داشته باشد و همین موضوع در روند بیماری بسیار موثر خواهد بود.

سالمندانی که توانایی حرکت ندارند می‌توانند با کمک پرستار یا یکی از نزدیکان حرکات سبک و نرم انجام دهند. این موضوع علاوه بر بیماری در روحیه سالمند نیز تاثیر می‌گذارد. توصیه می‌شود سالمندان با فردی ورزش کنند که صمیمی هستند.

برای ارتباط با مرکز و آگاهی از هزینه خانه سالمندان خصوصی می‌توانید از طریق پست الکترونیک golbarg409@gmail.com با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

سالمندان در طول روز چه میزان باید ورزش کنند؟

در خانه سالمندان خصوصی استان تهران برای سالمندانی که در سنین بالاتر از 60 سال هستند، روزانه نیم ساعت ورزش و تحرک بدنی توصیه می‌شود. این حرکات باید با توجه به حال جسمی سالمند انتخاب شود.

میزان ورزش مناسب برای سالمندان در طول روز بستگی به عوامل متعددی دارد، از جمله سن، سطح فیزیکی، وضعیت سلامتی فرد و نوع فعالیت‌های ورزشی انتخابی.

علاوه بر این، تمرینات انعطاف‌پذیری نیز می‌توانند به حفظ انعطاف و تعادل در بدن کمک کنند و باید به صورت منظم انجام شوند.

فعالیت‌های دیگری مانند پیاده روی و یا دویدن به صورت آهسته نیز با توجه به توان سالمند باید در طول هفته انجام شود. در خانه سالمندان خصوصی گلبرگ پرستاران به سالمندان کمک می‌کنند تا فعالیت‌های ورزشی خود را به صورت مرتب و روزانه انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و امکانات موجود در مرکز و هزینه خانه سالمندان خصوصی به وب سایت https://gollbarg.com/ مراجعه نمائید.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) توصیه می‌کند که سالمندان در سنین 65 سال به بالا، حداقل 150 دقیقه ورزش معتدل یا 75 دقیقه ورزش شدید در هفته را انجام دهند.

ورزش‌های مفید برای سالمندان و قیمت خانه سالمندان خصوصی تهران

قطعا نوع فعالیت بدنی سالمندان با افراد جوان‌تر متفاوت خواهد بود. فعالیت‌های بدنی مفید برای سالمندان ممکن است انجام فعالیت‌های سبک روزانه همانند پیاده روی، باغبانی، انجام حرکات کششی، دوچرخه سواری و یا رقص و باغبانی باشد. برخی از سالمندان نیز می‌توانند فعالیت‌های استقامتی و قدرتی انجام دهند، برخی ورزش‌های تعادلی و انعطاف پذیری نیز می‌تواند برای سالمندان مفید باشد. در ادامه به انواع ورزش‌های مفید برای سالمندان می‌پردازیم:

ورزش‌های استقامتی:

این نوع ورزش برای تقویت قلب و ریه مفید است و سیستم گردش خون را تنظیم می‌کند. انواع فعالیت‌ها مانند پیاده روی، شنا کردن، دوچرخه سواری، استفاده از پله و کوه نوردی برای سالمندانی که مشکل زانو ندارند.

ورزش‌های قدرتی:

این نوع ورزش برای تقویت عضلات مفی است. ورزش با وزنه و دمبل، انجام تمرینات مختلف با استفاده از کش و وزنه

ورزش‌های تعادلی:

ورزش‌هایی مانند یوگا و تای چی برای بالا بردن تمرکز و قدرت حفظ تعادل بسیار مفید است و از زمین خوردن سالمندان جلوگیری می‌کند.

ورزش انعطاف پذیری:

انواع ورزش‌های کششی که عضلات را تقویت می‌کند و عضلات و مفاصل سالمندان را نرم می‌کند. این ورزش به سالمندان کمک می‌کند تا راحت‌تر و بهتر حرکت کنند.

به طور کلی سالمندان در زمان ورزش کردن باید نکات زیر را در نظر داشته باشند:

  • ورزش سنگین مانند دویدن سریع و طولانی، حرکات ورزشی تند و هوازی و طناب زدن برای سنین بالاتر از 50 سال باید با مشورت پزشک انجام شود و توصیه نمی‌شود.
  • ورزش باید بر روی سطح صاف و نرم انجام شود.
  • کفش و لباس مناسب برای ورزش کردن باید تهیه شود.
  • قبل از انجام حرکات ورزشی بدن را گرم کنید. انجام نرمش مناسب پیش از آغاز ورزش اصلی در تمامی سنین توصیه می‌شود.
  • با پزشک خود درباره نوع ورزشی که قصد دارید انجام دهید ورزش کنید. نوع ورزش باید با توجه شرایط جسمی انتخاب شود.
  • اگر تا به حال ورزش نکرده‌اید و به تازگی قصد دارید ورزش کنید، بهتر است از حرکات سبک و ساده شروع کنید تا بدنتان به ورزش کردن عادت کند.
  • در طول هفته روزهای خاصی را برای ورزش کردن انتخاب کنید و با خود عهد ببندید که در روز مشخص حتما ورزش کنید.
  • در زمان ورزش کردن در فواصل زمانی کوتاه آب بنوشید. بدن شما نباید با کم آبی مواجه شود.
  • در زمان ورزش کردن مراقب تغییران بدن خود باشید. اگر احساس کردید که تپش قلب دارید و ضربان قلب شما در حال افزایش است کمی دست نگه دارید و استراحت کنید.
  • برای ورزش کردن به مکانی بروید که بتوانید چند دوست پیدا کنید و یا از دوستان خود بخواهید برای ورزش کردن با شما همراه شوند.
  • بعد از اتمام ورزش حتما حدود 5 الی 10 دقیقه جرکات آرام انجام دهید تا بدنتان سرد شود.

6 تمرین خطرناک که سالمندان نباید انجام دهند

 

پیری یک فرآیند طبیعی است که با تغییرات فیزیکی و عاطفی متعددی همراه است. یکی از تغییرات فیزیکی مرتبط با افزایش سن کاهش توده عضلانی و استخوانی است که منجر به مشکلات حرکتی و کاهش کیفیت زندگی سالمند می‌شود. ورزش برای حفظ سلامتی و بهبود کیفیت زندگی سالمندان بسیار اهمیت دارد، اما حرکات ورزشی باید متناسب با سن و شرایط جسمانی سالمندان انتخاب شود. سالمندان بایستی از انجام ورزش‌های سنگین خودداری کنند، زیرا صدمات جدی به بدن آنها وارد خواهد کرد.

سالمندان باید همواره از تمرین‌هایی که ممکن است خطرناک باشند و خطر ایجاد آسیب جدی به سلامت آنها را افزایش دهند، پرهیز کنند.

انجام حرکات بازوکشی بر روی وزنه‌های سنگین؛ این حرکات ممکن است فشار زیادی بر روی مفاصل شانه‌ها و زانوها وارد کرده و خطر ایجاد مشکلات در این مناطق را افزایش دهند.

  • یکی از تمریناتی که سالمندان باید از آن اجتناب کنند، حرکت ددلیفت است. این ورزش به تعادل بالایی نیاز دارد و سالمندانی که مستعد سقوط و آسیب هستند نباید این ورزش را انجام دهند. این حرکت عضلات بالا تنه و پائین تنه را درگیر می‌کند و به تعادل و قدرت بدنی بالایی نیاز دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود سالمندان به هیچ وجه این حرکت را انجام ندهند.
  • حرکت دیگر اسکات با وزنه است که از حرکات ورزشی سنگین محسوب می‌شود و ماهیچه‌های ران، ساق پا و باسن و همچنین عضلات شکم را درگیر می‌کند و به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. این حرکت نیز همانند ددلیف به تعادل بالایی نیاز دارد برای سالمندان توصیه نمی‌شود. بهتر است به جای اسکات با وزنه حرکت اسکات بر روی صندلی انجام شود.
  • یکی دیگر از ورزش‌های نامناسب برای سالمندان، حرکت دراز و نشست است که شاید یک ورزش بی خطر به نظر برسد اما برای سالمندانی که مشکل کمر و گردن دارند یکی از بدترین و خطرناک‌ترین ورزش‌ها محسوب می‌شود. سالمندان تا جایی که امکان دارد بایستی فشار کمی به کمر و گردن خود وارد کنند و بهتر است حرکاتی را انجام دهند که عضلات کمر و گردن را تقویت می‌کند.
  • حرکت پرس پا از دیگر حرکات ورزشی سنگین است که عضلات پا و باسن را درگیر می‌کند و برای سالمندان به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. این حرکت فشار زیادی به عضلات وارد می‌کند و اگر سالمندان دچار پوکی استخوان شده باشند و یا درد زانو داشته باشند این حرکت برایشان بسیار خطرناک خواهد بود.
  • یوگا یکی از ورزش‌های مفید برای سنین مختلف است اما یوگای قدرتی برای سالمندان به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود. بوگانی ترمیمی یکی از ورزش‌هایی است که برای افراد مختلف توصیه می‌شود زیرا شامل حرکات آرام است و به ایجاد آرامش و رهایی از استرس کمک می‌کند. اما در یوگای قدرتی حرکات سنگین مانند خم و راست کردن بدن بیشتر است و این حرکات برای سالمندان اصلا مناسب نیست.

 

ورزش تا چه حد برای سالمندان مناسب است؟

فعال ماندن برای سالمندان 65 سال و بالاتر از اهمیت بالایی برخوردار است. آنها باید در طول هفته 2.5 ساعت ورزش هوازی سبک داشته باشند و روزانه تقریباً 30 دقیقه ورزش کنند. اگر پزشک اجازه دهد، با توجه به شرایط جسمی خود می‌توانند ورزش سنگین‌تر مانند دویدن را نیز امتحان کنند. علاوه بر این، آنها سالمندان می‌توانند حداقل دو روز در هفته تمرینات قدرتی انجام دهند که به حفظ توده عضلانی و تراکم استخوانی آنها کمک می‌کنند.

بسیار مهم است که سالمندان تمرین‌هایی را انجام دهند که تعادل آنها را بیشتر کرده و قدرت بدنی آنها را افزایش دهد. ورزش کردن به کاهش خطر سقوط و بهبود سلامت کلی آنها کمک می‌کند. در خانه سالمندان خصوصی شرق تهران برنامه ورزشی متناسب با شرایط جسمی و وضعیت فیزیکی سالمندان تنظیم می‌شود و سالمندان هر روز به صورت گروهی با یکدیگر ورزش می‌کنند.

برای فعالیت بیشتر سالمندان می‌توانند گاهی به جای آسانسور از پله ها استفاده کنند، در طول روز حدود 30 دقیقه پیاده روی داشته باشند، در حالت نشسته حرکات ورزشی انجام دهند و در زمان استراحت دست‌ها و پاهای خود را حرکت دهند.

نکات ایمنی در مورد ورزش سالمندان

با افزایش سن، ورزش برای حفظ سلامت جسمانی سالمندان بیشتری خواهد داشت. اما برای بهبود شرایط جسمی در سنین سالمندی انجام حرکات ورزشی ایمن از اهمیت بالایی برخوردار است.

ورزش برای سالمندان بسیار مفید است، اما رعایت نکات ایمنی در آن بسیار حیاتی است.

رعایت این نکات ایمنی در ورزش سالمندان به افزایش بهره‌وری و لذت از فعالیت‌های ورزشی کمک می‌کند و از مشکلات جدی در طول ورزش جلوگیری می‌کند.

قبل از شروع یک برنامه ورزشی، اگر بیش از 50 سال سن دارید یا به طور منظم ورزش نمی‌کنید، حتما با پزشک خود مشورت نمائید. در صورت داشتن هر گونه شرایط پزشکی از جمله بیماری قلبی یا مشکلات ارتوپدی، و همچنین اضافه وزن باید با پزشک خود مشورت کنید. پزشک شما را در تنظیم یک برنامه ورزشی ایمن و مناسب برای رفع نیازهایتان راهنمایی خواهد کرد.

برای ورزش کردن باید لباس‌های گشاد و راحت بپوشید. علاوه بر این، باید کفش‌هایی با قوس مناسب بپوشید تا قوس پای شما را پوشش دهد.

اگر ورزش را به تازگی شروع کرده‌اید، بهتر است با تمرینات آسان شروع کنید و به تدریج تمرینات چالش برانگیزتر را تحت نظر پزشک انجام دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا از صدمات جسمی و عضلانی جلوگیری کنید و با ورزش کردن احساس بهتری را تجربه کنید.

در طول ورزش کردن ضربان خود را به طور منظم کنترل کنید و مطمئن شوید که قلب شما به طور منظم و نرمال می‌تپد. اگر بیماری قلبی یا مشکلات ارتوپدی دارید، حتما زیر نظر پزشک ورزش کنید. اگر چاق هستید، بیماری مزمن دارید یا برای مدت طولانی غیرفعال بوده‌اید، از یک پزشک متخصص بخواهید تا برنامه ورزشی مناسبی برای شما تنظیم کند.

سخن پایانی،

در خانه سالمندان خصوصی وضعیت جسمی تمامی سالمندان به طور مرتب چک می‌شود و برنامه ورزشی روزانه سالمندان بر اساس نیازهای جسمی آنها طراحی می‌شود تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود. با توجه به نیازهای سالمندان به تمرین‌های کاردرمانی قیمت خانه سالمندان خصوصی تهران محاسبه می‌شود و برای هر یک از سالمندان متفاوت خواهد بود هزینه خانه سالمندان خصوصی در تهران برای سالمندانی که به دلیل شرایط جسمی یا بیماری به تمرین‌های ورزشی فیزیوتراپی و توانبخشی نیاز دارند بیشتر از سایر سالمندان خواهد بود.

1 reply

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] بر این خدمات، خانه سالمندان خصوصی مراقبت‌های تخصصی را برای ساکنان دارای اختلالات شناختی […]

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *