خانه سالمندان شرق تهران

آسایشگاه و خانه سالمندان شرق تهران

در شرق تهران، برای خانواده هایی که سالمندان خود را در خانه نگهداری می‌کنند، یافتن بهترین خانه سالمندان شرق تهران امری حیاتی است. خصوصاً برای افرادی که به دلیل وضعیت جسمی خاص نیاز به مکانی با خدمات شبانه‌روزی، نظارت پزشکی و پرستاری دارند. آسایشگاه سالمندان گلبرگ، یکی از مراکز برجسته در لیست آسایشگاه‌ شرق تهران است که با ارائه خدمات درمانی و مراقبتی با کیفیت، به عنوان بهترین خانه‌ سالمندان شرق تهران شناخته می‌شود. این مرکز با فضای سبز، امکانات تفریحی، خدمات پزشکی و پرستاری متنوع، به همراه حفظ نظافت و ایمنی کامل، به سالمندان ارائه یک محیط زندگی آرام و امن فراهم می‌کند. به طور کلی، آسایشگاه سالمندان گلبرگ به عنوان یک خانه سالمندان در شرق تهران با امکانات برجسته و خدمات شایسته، بهترین گزینه برای نگهداری و مراقبت از این اقشار جامعه محسوب می‌شود.

خانه سالمندان گلبرگ با ارائه خدمات آسایشگاهی بی‌نظیر، به محیطی دلنشین و مراقبتی برای سالمندان تبدیل شده است. این مکان با تمرکز بر توانبخشی سالمندان، نه تنها یک آسایشگاه سالمندان در شرق تهران است، بلکه یک فضای مهمان‌نواز برای زندگی سالمندان ارائه می‌دهد. از مزایای خانه سالمندان شرق تهران، می‌توان به ارائه برنامه‌های توانبخشی تخصصی، فعالیت‌های اجتماعی گوناگون و نگهداری فراگیر و مهربانانه اشاره کرد. این مکان با توجه به نیازهای سالمندان، با ارائه محیطی امن و دلنشین، زندگی سالمندان را با ارامش و احترام به دوران سالخورده‌شان همراه می‌سازد.

در خانه سالمندان شرق تهران (گلبرگ)، دست به دست هم می‌دهیم تا بهترین لحظات را برای عزیزان سالمندمان فراهم کنیم.

 نگهداری از سالمند در خانه سالمندان شرق تهران

این روزها خیلی از ما اطلاعات کافی در مورد نگهداری سالمندان، دوران حساس سالمندی و نیازهای مراقبتی آنها نداریم و این امر، ناخواسته، باعث اضافه شدن مشکلات سالمندان خواهد شد. این مسئله گاه موجب بروز مشکلات عمده برای افراد سالمند شده و حتی ممکن است موجب تشدید مشکلات آنها گردد.

خانه سالمندان شرق تهران به عنوان یک مرکز مهم برای نگهداری سالمندان، نیازهای خاص این گروه از افراد را برآورده می‌کند.

خانه سالمندان شرق تهران به طور مداوم از نظافت و بهداشت محیط اهمیت می‌دهد و اتاق‌های راحت و مناسبی را برای اقامت آنها فراهم می‌کند.

برای رفع این مشکل و همچنین فراهم آوردن تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز دوران سالمندی، یافتن بهترین خانه سالمندان شرق تهران، می تواند کمک به سزایی به خانواده‌های تهرانی نماید. درهمین راستا می توان گفت که خانه سالمندان گلبرگ، با داشتن معیارهای لازم جهت انتخاب به عنوان یک نمونه کاملا مناسب و عالی از آسایشگاه سالمندان شرق تهران، گزینه خوبی برای این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها خواهد بود.

هر چقدر که افراد به خاطر حرفها و سرزنش های دیگران ممکن است از این کار صرف نظر کنند ولی امروزه به خاطر شاغل بودن خانواده این بهترین گزینه برای نگهداری از سالمندان شما می باشد.

منحصربه‌فرد بودن این آسایشگاه در یک ساختمان مسکونی قدیمی، حس محیط خانه و خانواده بوده و این مهم می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در روند بهبود افراد در این فضا داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه و قابل ذکر برای یک آسایشگاه سالمندان در شرق تهران، وجود اتاق‌هایی مرتب با تعداد نفرات متناسب با فضای اتاق است تا این عزیزان بتوانند در کنار حفظ ارتباطات اجتماعی خود، در محیطی آرام زندگی کنند.

مسئولین و موسسین خانه سالمندان گلبرگ با در نظر گرفتن این مسئله و با توجه به فضا و مساحت هر اتاق، اتاق‌هایی 2 تا 4 تخته را برای سالمندان عزیز فراهم نموده‌اند.

خانه سالمندان گلبرگ، بهترین خانه سالمندان شرق تهران با نگهداری، پرستاری ۲۴ ساعته و از بین رفتن افسردگی از سالمندان و حضور کادر متخصص در زمینه طب سالمندان برای خدمت رسانی و مراقبت و توجه به سالمندان نورچشم شماست.

 خدمات ارائه شده در آسایشگاه سالمندان شرق تهران |گلبرگ

تمام مراکزی که با عنوان خانه سالمندان و یا آسایشگاه سالمندان در حال فعالیت هستند، به منظور تامین برخی از نیازهای سالمندان تاسیس شده اند که امکان فراهم نمودن برخی از آن ها برای تمام خانواده ها وجود ندارد.

یکی از خدمات مهم آسایشگاه سالمندان شرق تهران خدمات پزشکی روزانه به سالمندان می‌باشد.

آسایشگاه سالمندان شرق تهران دارای کادر درمانی دلسوز و پرتلاش می‌باشد.

 همانگونه که در بخش قبلی به آن اشاره شد، یکی از نیاز های اساسی سالمندان نیاز های پزشکی و مراقبتی ویژه است که ممکن است در برخی موارد تامین آن ها در منزل شخصی برای خانواده فرد سالمند و یاحتی با توجه به شرایط فیزیکی فرد سالمند، کاری مشکل باشد.

از همین رو، ایجاد بستری مناسب از ارائه انواع مراقبت های درمانی و فردی در خانه سالمندان گلبرگ، تا حدود زیادی می تواند به فرد سالمند و خانواده وی کمک کند.

برخی از مهمترین امکانات و خدمات قابل دریافت در خانه سالمندان گلبرگ عبارتند از:

  1.  امکان اقامت به صورت دائم و موقت در دو شیفت روزانه و شبانه؛
  2. کاردرمانی مجرب و متعهد؛
  3.  گفتاردرمانی (بالا رفتن سن باعث اختلال در گفتار سالمندان می شود)؛
  4.  مددکار اجتماعی؛
  5.  خدمات پرستاری؛
  6. ارتوپدی و فیزیوتراپی (برای افزایش توانایی حرکت)؛
  7.  روانشناسی (امر موثر در بهداشت روانی سالمندان)؛
  8. تغذیه مناسب برای حفظ سلامتی فرد سالخورده ( کارشناس تغذیه)؛
  9.  شنوایی سنجی (با کمک ادیولوژیست)؛
  10.  خدمات تفریحی .

وجود این امکانات و خدمات تا حدود زیادی می تواند در ایجاد اطمینان خاطر برای خانواده فرد سالمند نسبت به ایجاد محیطی امن و آرام و مطمئن (از هر نظر) برای عزیزانشان، موثر باشد.

طبق آخرین تحقیقاتی که keystone.health ذکر شده است، بیشترین بیماری هایی که سالمندان را تهدید می‌کند:آرتروز، سرطان، بیماری مزمن کلیوی، بیماری مزمن انسدادی ریه، زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون، دیابت، پوکی استخوان و سکته است.

خصوصیات بهترین خانه سالمندان شرق تهران

علاوه بر مواردی که در بخش قبل برای خانه سالمندان گلبرگ ذکر شد، این مرکز دارای خصوصیاتی دیگر نیز هست که باعث شده است در میان چندین آسایشگاه سالمندان شرق تهران، این مرکز به عنوان یکی از بهترین خانه سالمندان شرق تهران شناخته شده و در حال ارائه خدمات به همشهریان و سالمندان عزیز باشد.

 در مورد برخی از ویژگی ها و خصوصیات و همچنین خدمات ارائه شده در مرکز گلبرگ، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  نگهداری ۲۴ ساعت از سالمندان؛
  • ملاقات و دیدار پزشک با فرد سالخورده به صورت مرتب و یکبار در هفته؛
  • دادن برنامه غذایی تحت نظر کارشناسی تغذیه؛
  • رعایت کردن بهداشت فردی و عمومی در آسایشگاه.
خانه سالمندان شرق تهران، جایی آرام و دلنشین که برای سالمندان عزیز، یک پناهگاه خانوادگی پُر از عشق، مراقبت و احترام است.

سرای سالمندان، آغوش گرمی که به مهر و محبت در برابر آن هر قلبی آرامش میابد و هر روز به یادماندنی تر می‌شود.

 دلیل تاسیس خانه سالمندان 

  • افزایش سطح سلامت؛
  •  بهبود کیفیت زندگی افراد سالمند؛
  •  فراهم آوردن شرایط و امکانات لازم و ایده‌آل؛
  •  بهبود سریع سالمند با توجه به امکانات پزشکی موجود در مرکز.

 مزایای آسایشگاه سالمندان شرق تهران

 شاید استفاده از امکانات خانه سالمندان و سپردن پدر یا مادر و یا هر فرد سالمند دیگری به این مراکز برای اغلب افراد دشوار باشد. اما باید این نکته را نیز در نر داشت که گاهی اوقات، وجود برخی از مشکلات در سالمندان از جمله آلزایمر بسیار پیشرفته و شدید، تنها بودن فرد سالمند و عدم وجود مراقبت های اولیه، ناتوانی های شدید حرکتی در برخی از سالمندان و موارد این چنینی، کار مراقبت از این عزیزان را برای خانواده و اطرافیان بسیار مشکل می کند.

در چنین شرایطی یکی از راه های مطمئن می تواند کمک گرفتن از مراکز نگهداری و مراقبت از سالمندان باشد که با داشتنن امکانات ویژه برای این کار، به بهترین نحو ممکن از آن ها مراقبت نمایند.

اما برای این کار نیز باید این نکته را در نظر داشت که انتخاب یک آسایشگاه سالمندان شرق تهران مناسب در نحوه مراقبت ها و نوع خدمات دریافتی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 بیان خوبی یا بدی آسایشگاه سالمندان شرق تهران بستگی به شرایط و خانواده فرد سالمند و همچنین خصوصیات بهترین آسایشگاه سالمندان شرق تهران دارد.

  1. در این مکان افراد سالخورده می‌توانند با بدست آوردن بهترین فرصت برای برقراری ارتباط با همسالان خود، روزها را طی کنند؛
  2. وجود پزشکان باعث سهولت و سرعت در روند درمان در هنگام وقوع حادثه می شود؛
  3.  وجود افراد متخصص در زمینه طب سالمندان در این مراکز، موجب ارائه خدمات بسیار بهتر و مناسب تر به این عزیزان خواهد شد؛
  4. به دلیل رسیدگی کامل و اصولی به فرد سالمند، خانواده وی از هر جهت می توانند آسوده خاطر باشند؛
  5.  وجود مددکاران و مراقبان در این مراکز، نقش بسیار زیادی در کمک به افراد سالمند در زمینه انجام امور شخصی و کارهای روزانه آن ها خواهد داشت.

 

سالمند کیست؟

 کهنسالی به معنی از بین رفتن توان و نیروی بدنی نیست زیرا همانگونه که می دانیم و می بینیم، بسیاری از سالمندان افرادی سالم و تحصیل کرده هستند. تعریف سالمند در کشورهای مختلف، متفاوت است ولی می‌توان در یک تعریف کلی اینگونه گفت: پیری باعث کاهش قوای جسمی و روانی در طی گذشت زمان و آشکار شدن تغییرات می‌شود.

سالمندان، افرادی با تجربه و حکیمانه هستند که تاریخ زندگی‌شان نقش‌های مهمی در رشد و تحول اجتماعی ایفا کرده‌اند.

خانه سالمندان، جایی است که نه تنها نیازهای فیزیکی سالمندان مراقبت می‌شود، بلکه فضاهای اجتماعی گرم و فراهم‌کننده برای به اشتراک گذاری تجربیات و داستان‌های طولانی زندگی آنان نیز فراهم می‌شود.

اما برای ارائه تعریف و درکی دقیق تر و عمیق تر از سالمندی، باید به این نکته توجه کرد که این دوران، یکی از چندین دوره زندگی هر انسانی است که با بروز تغییرات مشهود و قابل لمس در عملکرد اعضای بدن و ارگانیسم های داخلی آن همراه است.

بسیاری از این دسته از تغییرات و کاهش برخی توانایی های ناشی از آنها را نمی توان در دسته بیماری ها قرار داد بلکه این فرایند، در اصل نوعی فرایند و روند طبیعی رشد و عملکرد سیستم های مختلف در بدن ما انسان ها است.

با داشتن چنین دیدگاهی می توان افراد سالمند و کم توانی آن ها در انجام برخی امور و همچنین بروز برخی مشکلات در روند زندگی روزمره آنان را درک کرده و به این افراد برای داشتن زندگی به دور از استرس و حتی افسردگی های ناشی از عدم وجود توانایی های سابق، کمک نمود.

در ایران، طبق قانون تامین اجتماعی، سن سالمندی برای مردان از ۶۰ سالگی و برای زنان از ۵۵ سالگی محاسبه می‌گردد. این دوران گاهی به دلیل مشکلات موجود در طول عمر فرد با سرعت ناگهانی اتفاق می افتد و گاهی هم روند آن به کندی صورت می گیرد.

سه مورد یا موضوعی که یک فرد سالمند باید در برنامه روزانه خود از آنها اجتناب کند

  1. افزایش انزوا؛ یک قاتل بزرگ؛
  2. زندگی بی تحرک، علیرغم بهترین نیت ها، بیشتر بازنشستگان از انجام ورزش کافی برای حفظ سلامتی خود شکست می خورند؛
  3. اغراق از خود، همیشه میگویند، ما آماده خدمت هستیم.

نیازهای سالمندان

با افزایش سن، افراد ممکن است توانایی انجام برخی کار ها را نداشته باشند و یا به دلیل کاهش قدرت و نیروی جسمانی، در انجام برخی امور روزانه خود، سرعت عمل کمتری پیدا کنند و یا حتی گاه به کمک دیگران نیاز داشته باشند.

اما همواره باید این نکته را در نظر داشت که فرد سالمند، علیرغم وجود مشکلات ناشی از کهولت سن، همچنان باید برخی از نیاز های ضروری و اولیه وی برای ادامه زندگی خود، فراهم گردد تا ادامه یک زندگی سالم و به دور از هر گونه استرس و فشار روحی برای این افراد فراهم گردد.

در نتیجه باید اینگونه گفت که در کنار مشکلات سلامتی و بروز برخی از بیماری ها بر اثر افزایش سن، افرادی که دارای عضو سالمند در خانواده خود و در کنار خود هستند، باید توجه ویژه به حفظ روحیه آن ها داشته باشند.

زیرا یکی از مشکلات عمده سالمندان افسردگی دوران سالمندی است که به دلیل ایجاد حس ناکارآمد بودن در فرد بروز می کند. به ویژه افراد شاغلی که پس از رسیدن به سن بازنشستگی، به ناچار محیط کار و فعالیت روزانه خود را ترک می کنند، بیشتر از دیگران در معرض خطر ابتلا به افسردگی قرار می گیرند.

اما به طور کلی، برخی از نیاز های اساسی و اولیه ای که باید برای تمام افراد و به ویژه سالمندان فراهم شود عبارتند از:

  • نیاز به همسر و ازدواج (در صورت تنها بودن فرد سالخورده)؛
  • حفظ حرمت افراد سالمند؛
  •  نیاز به تفریح و گردش؛
  • نیاز به یک زندگی اجتماعی؛
  •  داشتن امنیت؛
  • از بین رفتن افسردگی؛
  • دریافت توجه از سوی خانواده و فرزندان؛
  • پیشگیری از بروز افسردگی؛
  • ارتباط با همسالان؛
  • شرکت در فعالیت های مذهبی و عبادتی؛
  • داشتن تغذیه مناسب.

تامین و فراهم نمودن این موارد در کنار مراقبت های پزشکی و سلامتی، می تواند تا حدود زیادی به داشتن یک زندگی شاد و مهم تر از همه حفظ حس اقتدار و بزرگی افراد سالمند و در نتیجه بالا بردن کیفیت زندگی آنها، تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

رده بندی سالمندان بر طبق سازمان بهداشت جهانی

طبق نظر اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی، به طور کلی تمام افراد بالای 60 سال در دسته سالمند قرار می گیرند. مرحله سالمندی، مرحله ای است که پس از گذراندن سنین جوانی و میانسالی و عبور از مشکلات و سختی های آن ها، یکی دیگر از مراحل و دوره های زندگی هر فردی به شمار می رود.

"آسایشگاه سالمندان، پناهگاهی از عشق و مراقبت که به دلنشینی و داستان‌های زندگی خاص سالمندان پرداخته است.

آسایشگاه سالمندان گلبرگ، یکی از مراکز مجهز و کاملا مناسب برای نگهداری از سالمندان است، که می‌توان آن را از یکی از چندین آسایشگاه سالمندان شرق تهران معرفی نمود.

اما همین مرحله نیز طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، خود به سه محدوده سنی تفسیم شده و افراد سالمند بر اساس آن طبقه بندی می شوند که این مراحل عبارتند از:

  • 74-60 سالگی: سالمند جوان؛

  • 90- 74 سالگی: میانسال؛

  • 90 سال به بالا: سالمند پیر.

کدام کشور بیشترین افراد مسن را دارد؟

آسیا و اروپا خانه برخی از مسن ترین جمعیت های جهان، آنهایی که 65 سال و بالاتر هستند، هستند. ژاپن با 28 درصد در صدر و پس از آن ایتالیا با 23 درصد قرار دارند. فنلاند، پرتغال و یونان با کمی کمتر از 22 درصد، پنج رتبه اول را تکمیل می کنند.

 معایب آسایشگاه سالمندان

در کنار تمام موارد ذکر شده در مورد مزایای استفاده از امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در خانه سالمندان، باید این نکته را نیز در نظر داشت که برخی از موارد می تواند موجب رسیدن آسیب هایی به فرد سالمند گردد که اغلب این آسیب ها روحی و روانی هستند.

از آن جا که هر فردی تمایل دارد روزگار خود را در منزل شخصی اش سپری کند و پس از هر روز کاری و یا حتی مسافرت های کوتاه یا بلند مدت، با رسیدن به خانه حس آرامش بیشتری پیدا می کند؛ فرد سالمند نیز تمایل دارد تا همچنان در خانه خود و در جمع خانواده و فرزندانش باشد.

به همین دلیل قرار گرفتن در مراکز نگهداری از سالمندان به دلیل:

  • دور بودن از فرزندان؛
  • دور شدن از محیط خانه؛
  • دور ماندن از علاقه های زندگی.

گاه می تواند صدمات روحی زیادی برای فرد سالمند به دنبال داشته باشد. برای حل این مشکلات باید با در نظر گرفتن شرایط سالمند و همنچنین امکانات و شرایط موجود، پس از مشورت با مشاوران باتجربه در این زمینه، بهترین و مناسب ترین راه را انتخاب نمود.

 استانداردهای آسایشگاه سالمندان

هر یک از مراکزی که به عنوان خانه سالمندان شروع به فعالیت می کنند، باید شرایط و استانداردهایی را رعایت نمایند تا از سوی سازمان بهزیستی کشور، مجوز فعالیت در این زمینه را دریافت کنند. این این استانداردها که طبق قوانین بهزیستی تعیین می‌شود و همه مراکز تحت پوشش باید آن را رعایت کنند.در طول فعالیت مرکز نیز به صورت مرتب از سوی کارشناسان مورد ارزیابی قرار می گیرند تا از کیفیت خدمات ارائه شده به سالمندان کاسته نشود. لازم به ذکر است کهبه دلیل وجود منابع مالی بهتر و بیشتر، مراکز خصوصی نسبت به مرکزهای خیریه و دولتی از مزایای بیشتری برخوردارند.

این مزایا شامل موارد زیر است:

  •  محیطی مناسب و تمیز با نور کافی؛
  •  فاقد پله و دارا بودن آسانسور برای سالمندان برای سهولت در رفت و آمد ؛
  •  دارا بودن توالت های فرنگی و بهداشتی؛
  • دارای تیم مجرب و تخصصی از کادر پزشکی و پرستاری حرفه‌ای؛
  •  شامل روانشناسان ( روان درمان فردی و گروهی، روانشناس خانواده درمانی)؛
  •  ایجاد فضای تفریحی در خارج و داخل آسایشگاه.

 

 راه های از بین بردن افسردگی در سالمندان

یکی از مشکلات بسیاری از سالمندان، ابتلا به افسردگی دوران سالمندی است. با بالا رفتن سن فرد و رسیدن او به مرحله باز نشستگی، کاهش توانایی در انجام برخی از امور شخصی و روزانه، کاهش ارتباط با جامعه به دلیل بروز مشکلات استخوانی و بروز مشکل در راه رفتن و مواردی از این قبیل موجب بروز افسردگی در افراد سالمند می شوند.

برای کاهش علایم این مشکل و همچنین بهبود شرایط زندگی برای سالمندان باید با توجه به شرایط موجود اقدام به رفع موانع و مشکلاتی از این دست نمود.

راهکارهای موثر برای ازبین بردن افسردگی در سالمندان:

1- با دادن کارهای مهم می‌توانیم حس نشاط را به آنها هدیه دهیم. مثل آب دادن به گل و گیاه

2- هم چنین سعی کنیم تا همیشه فرد سالمند با جامعه در ارتباط باشد. مانند: شرکت در برنامه‌های تفریحی، خرید، رفتن به سینما و غیره به صورت برنامه های هفتگی

3- کمک به سالمند برای استفاده از هوش هیجانی خود به چالش کشیدن این هوش، موجب بهبود آن خواهد شد.

4- خود را موظف کند تا به صورت مرتب به سالمند تان سر بزنید و از حال او جویا شوید. افراد سالمند از قرار گرفتن در محیط های این چنینی و تنها ماندن اذیت می شوند، به خصوص اگر قادر به حرف زدن نباشند یا مبتلا به آلزایمر باشند.

خانه سالمندان شرق تهران؛ به سالمندان فرصت میدهد تا با همدیگر ارتباط برقرار کنند، دوستی‌های جدید بسازند و از زندگی‌شان لذت ببرند.

 چگونه سالمند خود را برای رفتن به آسایشگاه سالمندان راضی کنیم؟

 به منظور رفاه حال فرد سالمند در چنین محیطی حتماً قبل از بردن، او را با رضایت کامل به چنین مکانی قرار ببرید. با والدین خود صحبت کرده و به او یادآور شوید که با گذاشتنش به خانه سالمندان نسبت به او بی علاقه نیستید، بلکه دوست دارید در بهترین شرایط ممکن از او مراقبت شود تا سریعتر سلامتی خود را به دست آورد و پیش شما برگردد.

به سالمند یادآوری کنید که با گذاشتن او به خانه سالمند به او بی توجه نمی‌شوید.

سالمندان، کتاب‌هایی با صفحات پُر از تجربیات زندگی که باید با دقت خوانده و از حکمت‌هایشان بهره‌مند شد.

اگر خدایی ناکرده فرد سالمند بدون رضایت خود وارد این محیط شود، ممکن است در تصور خودش، به شما بدبین شده و فکر کنند فرزندان قدر نشناس و ناسپاسی دارد. اگر در دیدارهای تان به او قول می‌دهید که فلان روز باز به دیدنش می‌روید، حتماً سر قول و وعده خود باشید تا فکر نکند فراموش شده است.

 معرفی آسایشگاه سالمندان گلبرگ

 این خانه سالمندان شبانه روزی یکی از بهترین و مجهزترین آسایشگاه های تاسیس شده در شرق تهران      می باشد که دارای امکانات و تجهیزات رفاهی برای افراد سالخورده است. خدمات این آسایشگاه به شرح زیر است:

  •  دارای اتاق های 4-1 تخته نور کافی و رعایت اصول بهداشتی؛
  • دارای مکان امن و بهداشتی؛
  •  کادر پزشکی و پرستاری کارآزموده و مجرب ( ویزیت روزانه توسط پزشک)؛
  •  فضای سبز برای آرامش و آسایش سالمندان.

 چرا آسایشگاه سالمندان گلبرگ را به شما توصیه می‌کنیم؟

  1. خانه سالمندان گلبرگ دارای کلینیک ۲۴ ساعت با پزشک و پرستارانی که هر لحظه می‌توانند وضعیت سالمند را چک و تحت نظارت داشته باشند.
  2. کادر درمانی و مراقبتی خانه سالمندان گلبرگ، بدون محدودیت، از هر منطقه‌ای از تهران پذیرای سالمندان شما هستند.
  3. در این مرکز خدمات VIP جهت رفاه حال سالمندان، به این عزیزان ارائه می شود.(با در نظر گرفتن شرایط سالمندان و طبق مصلحت خانواده آنها، امکان و اجازه خروج این عزیزان، درصورتی که صدمه به آنها وارد نشود، وجود دارد.)
  4.  هماهنگی لازم با وکیل در صورت نیاز، برای انجام کارهای حقوقی سالمند شما به بهترین نحو ممکن فراهم می شود.
  5. ملاقات همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر بدون محدودیت زمانی قابل انجام بوده و آسایشگاه قادر است از خانواده‌های سالمندان هم پذیرایی کند.
  6. نگهداری از رنج سنی متفاوت از افراد مسن سالم تا کهنسال در آسایشگاه وجود دارد.
  7. این امکان به خانواده سالمندان عزیز داده می‌شود تا با همفکری و مشورت قبل و بعد از انتقال، راهی را جهت نگهداری بهتر آنها در پیش بگیرند.
  8. پذیرش سالمندان از سن ۶۰ سالگی (طبق آیین نامه رسمی سازمان بهزیستی) و ۵۰ تا ۶۰ سالگی افرادی که پیری زودرس دارند صورت می گیرد.

خانه سالمندان شرق تهران، با آسایش بی‌نظیر و خدمات ارزشمندی که دارد، نه تنها یک خانه امن بلکه دنیایی محبوب و آرام برای سالمندان عزیز شما به حساب می‌آید.


سوالات متداول خانواده های سالمندان عزیز

 

  1. در خانه سالمندان شرق تهران(گلبرگ)، چه کارهایی برای سرگرمی و تفریح سالمندان عزیز انجام می‌شود؟

علاوه بر برگزاری جشن ها و اعیاد و تولدها، روزانه روانشناس و مددکار مرکز با اجرای دورهمی های گروهی و برنامه های مشارکتی کتابخوانی، قصه گویی، عروسک گردانی، نقاشی، مسابقات ورزشی و … با همراهی سالمندان عزیز اجرا می‌کنند.

  1. آیا آسایشگاه سالمندان شرق تهران دارای فضای سبز و محیطی برای راه رفتن سالمند دارد؟

فضای سبز مرکز گلبرگ جهت هواخوری و پیاده روی سالمندان عزیز شامل دو بخش حیاط مشجر و دلباز به مساحت حدود ۱۲۰ متر و روف گاردن زیبا و دیدنی به مساحت حدود ۷۰ متر می باشد که در عکس ها و فیلم های سایت میتوانید مشاهده بفرمایید.

  1. به جز شهریه چه هزینه هایی به پرداختی سالمند برای نگهداری در خانه سالمندان شرق تهران اضافه میشه؟

هزینه تمامی خدمات ویزیت پزشک عمومی، پرستاری، مراقبتی، توانبخشی و تغذیه ای بر روی شهریه آسایشگاه سالمندان شرق تهران لحاظ گردیده و فقط هزینه های دارو و وسایل مصرفی پزشکی، آزمایشات و پوشک به صورت جداگانه از خانواده دریافت میگردد.

  1. چند نوبت غذا به سالمند داده میشود؟

3 وعده غذای اصلی و دو میان وعده در بهترین خانه سالمندان شرق تهران(گلبرگ) از سالمند پذیرایی می‌شود.


توصیه ما به شما

 شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خانه سالمندان شرق تهران برای عزیز خود می گردید. ما به شما این پیشنهاد را می‌کنیم تا قبل از این که تصمیم نهایی را بگیرید، دقت لازم را در انتخاب محل قرارگیری آسایشگاه شرق تهران، طرز برخورد پرسنل، امکانات و برنامه‌های هر مرکز دقیق انجام دهید. زیرا سالمندی دوره ای سخت و حساس بوده که نگهداری از آن‌ها در خانه با توجه به شرایط جسمی و روحی خاصشان راحت نیست. از سوی دیگر این موضوع و تصمیم گیری در مورد آن کاری بسیار سخت است زیرا فرزندان و والدین علاقه‌ای به جدایی ندارند و با توجه به وابستگی دو طرف مجبور به این کار می‌شوند. از طرفی برخورد اطرافیان باعث سخت‌تر شدن ماجرا و تصمیم گیری نهایی است و ما در نهایت به شما بهترین خانه سالمندان شرق تهران (گلبرگ) را معرفی می‌کنیم.

 

 

20 replies

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] ادامه به بررسی برخی از مشکلات سالمندی از قلم خانه سالمندان شرق تهران اشاره کرده تا شاید بتوانیم یک راهنمایی هر چند اندک […]

  2. […] فعالیت‌های تفریحی می‌تواند به شخص سالمند در خانه سالمندان شرق تهران کمک کند تا از فشارهای روزمره خلاص شده و به طور کلی […]

  3. […] موجود در بهترین خانه سالمندان شرق تهران، باعث می­شود تا فرزندان اطمینان حاصل کنند که […]

  4. […]  تعداد مراقب و پرستار به تعداد کافی در خانه سالمندان شرق تهران؛ […]

  5. […] وجود یک فضای امن و ساکت برای سالمندان در آسایشگاه سالمندان شرق تهران؛ […]

  6. […] خدمات روان‌ شناسی در خانه سالمندان شرق تهران برای جلوگیری از […]

  7. […] دادن رژیم های غذایی مناسب هر سالمند طبق نظر کارشناس تغذیه در آسایشگاه سالمندان شرق تهران؛ […]

  8. […] و اجتماعی در این محل نیز اهمیت زیادی دارد. معاینه خانه سالمندان شرق تهران و مکاتبات با مسئولان مرکز می‌تواند به شما کمک کند تا […]

  9. […] نمی توان زمان دقیقی را که فرد مورد علاقه شما باید به آسایشگاه سالمندان شرق تهران منتقل کرد، مشخص کرد. اما شما باید این علائم را زیر نظر […]

  10. […] در سالمندان مشاهده می‌شود. انجام فعالیت‌های ورزشی در خانه سالمندان شرق تهران علاوه بر اینکه مشکلات ستون فقرات و قفسه سینه را حل […]

  11. […] از نیمی از افرادی که در بهترین سرای سالمندان شرق تهران زندگی می­کنند مشکلات جدی دارند. برخی مشکلاتی مانند بد […]

  12. […] هزینه آسایشگاه سالمندان وجود تجهیزات فیزیوتراپی است. آسایشگاه سالمندان شرق تهران امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای انجام تمرین‌های […]

  13. […] همین دلیل بهتر است سالمندان عزیز در خانه سالمندان شرق تهران نکات و برنامه‌های زیر را در برنامه روزانه خود داشته […]

  14. […] خانه سالمندان شرق تهران و بهترین خانه سالمندان در لویزان ویژگی هایی دارد از جمله: […]

  15. […] آسایشگاه سالمندان شرق تهران نیروهای حرفه‌ای خود را برای مراقبت تخصصی از بیماران و سالمندان آموزش داده است و اعضای خانواده می‌توانند با اطمینان خاطر به کارهای روزانه خود پرداخته و برنامه زندگی خود را طبق روال عادی از سر گیرند. قیمت همراه بیمار با توجه به تعداد روزهای مورد نیاز برای مراقبت و شرایط بیمار محاسبه خواهد شد. […]

  16. […] آشنایی بیشتر با خانه سالمندان گلبرگ اینجــــــا کلیک […]

  17. […] آشنایی بیشتر با حانه سالمندان گلبرگ اینجــــــا کلیک […]

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *